نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 15:02

دشمن مفتضحانه شکست خورده است/ مردم ایران زرهی به نام ولایت بر تن دارند

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه با تاکید بر اینکه مردم زرهی به نام ولایت بر تن دارند گفت: ایران اسلامی یک تنه در مقابل فتنه‌های دشمنان غرب و شرق ایستاد و روز به روز هم در عرصه‌های مختلف به ویژه نظامی قدرتمند ظاهر شده و دشمن نیز مفتضحانه شکست خورده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حجت‌الاسلام سیدرضا میرمعینی ظهر امروز در جمع راهپیمایان روز قدس رشد و تعالی اسلام را مرهون اخلاق خوش پیامبر(ص)، ثروت حضرت خدیجه(س) و شجاعت حضرت علی(ع) دانست و اظهار کرد: انسان‌های ستمگر در دنیا زبان مذاکره را نمی‌دانند و مستکبران در طول تاریخ  زیر بار حرف حق نمی‌رفتند مگر با زبان شمشیر.

وی با اشاره به اینکه حدود ۷۵ سال گذشته آمریکا و انگلیس، صهیونیست‌ها را به منطقه فلسطین بردند و رژیم جعلی اسرائیل را با زور خود بنا نهادند گفت: پس از پیروزی انقلاب و صلابت امام خمینی(ره) در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و قیام مردم جهان در روز قدس علیه اسرائیل غاصب، استکبار نتوانست این مهم را تحمل کند و دشمنی‌هایش را آغاز کرد.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به خیزش جهان کفر و شرک علیه ملت ایران توسط صدام آن هم در شرایط سختی که با آن مواجه بودیم افزود: با عنایت پروردگار و ایثارگری ملت و رهبری‌های حکیمانه امام راحل دشمنان نتوانستند حتی یک وجب از خاک ایران را غصب کنند.

وی به سرمایه‌گذاری کلان استکبار برای مقابله با اسلام در قالب فتنه داعش پرداخت و با اشاره به نابودی آن توسط جبهه مقاومت با فرماندهی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد: ایران اسلامی یک تنه تاکنون در مقابل تمام فتنه‌های دشمنان غرب و شرق ایستاد و روز به روز هم در عرصه‌های مختلف به ویژه نظامی قدرتمند ظاهر شده و دشمن شکست مفتضحانه خورده است.

میرمعینی با تاکید بر اینکه استکبار زمانی که دید نمی‌تواند در قالب جنگ نظامی مقابل ایران بایستد به جنگ ترکیبی روی آورد تاکید کرد: دشمن می‌داند که شعیه به خاطر وجود مهدویت و عدالت خواهی آن امیدوار باقی می‌ماند و هرگز شکست نمی‌خورند پس تلاش می‌کند با ترویج ناامیدی و یاس به جامعه اسلامی آسیب بزند.

وی با تاکید بر اینکه مردم زرهی به نام ولایت بر تن دارند تصریح کرد: استکبار و همدستانش قصد دارند با ترفندهای جنگ نرم به ویژه استفاده از فضای مجازی مردم را از ولی فقیه و بزرگان دین جدا کنند پس باید بیدار و آگاه باشیم.

این استاد حوزه و دانشگاه از نابودی بنیان خانواده به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های دشمن نام برد و افزود: دشمنان مرموزانه علیه فرهنگ دینی ملت ایران اسلامی با سرمایه گذاری کلان به مبارزه برخواسته که هجمه دشمن علیه حجاب در جامعه را می‌بینیم.

وی با بیان اینکه امروز وظیفه ما امر به معروف و نهی از منکر است چراکه خنثی شدن فتنه بی‌حجابی در جامعه در این عمل الهی است تاکید کرد: دشمن روی نسل نوجوان و جوان با هدف تغییر باورها و اعتقادات آنها به سمت و سوی فرهنگ غرب به شدت تمرکز کرده و باید حواسمان به نفوذی‌های داخلی و دشمنان باشد.

میرمعینی با بیان اینکه مسوولان نباید اجازه دهند که فضای مجازی رها باشد اظهار کرد: همه باید بدانیم هدف دشمن فقط برداشتن روسری از سر زنان نیست بلکه شیوع برهنگی، همجنس‌گرایی و... در جامعه است، اگر گناه در جامعه ایجاد شود و مردم بی‌تفاوت باشند عذاب بر همه وارد می شود باید جلوی این بی حجابی‌ها با قانون گرفته و امر به معروف گرفته شود.

وی در پایان با تاکید بر اینکه جبهه مقاومت به سرعت با یارگیری در حال تقویت است گفت: باید با جبهه غرب مبارزه کنیم تا همینه دلار شکسته شود، امروز دلار پشتوانه‌ای ندارد اگر این اتفاق بیفتد با توجه به اینکه بزرگترین بدهکار دنیا آمریکاست، این هیمنه پوشالی شکسته می شود.

پایان پیام/ ۸۹۰۱۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1148087

مهمترین اخبار ایران و جهان: