نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 15:11

شعار «مرگ بر اسرائیل‌» مردم رژیم صهیونیستی را از درون پاشیده است

فومن- مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه شعار «مرگ بر اسرائیل» امروز مردم اسرائیل را از درون پاشیده است، گفت: بحران شدید امنیتی و هویتی امروز دامن گیر این رژیم شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سعید مهدوی پیش از ظهر جمعه در جمع راهپیمایان روز قدس شهرستان فومن با بیان اینکه بالاترین مرحله‌ای که انسان در شب قدر به آن دست می‌یابد معیت با پیامبر و امام عصر است، اظهار کرد: مردم از پیر و جوان در روز قدس بر مظهر کفر و رژیم نژاد پرستی که پیرو تمدن شیطانی است مرگ می‌فرستند.

وی با بیان اینکه روز قدس محدود به جغرافیای فلسطین نیست و این تفکر خام اندیشی است و افراد دارای این تفکر محدود نمی‌توانند اشداء علی الکفار باشند، ادامه داد: اگر کسی بغض کفار را نداشته باشد و ادعای مردم دوستی کند دروغین است زیرا لازمه دوستی مؤمنان، اشداء علی الکفار بودن است.

مهدوی با بیان اینکه اگر کسی محکم و شدید در برابر کافران باشد و تأثیر نپذیرد و تأثیر هم بگذارد مصداق اشداء علی الکفار است، تصریح کرد: جنگ ما با صهیونیست جنگ تمدنی است زیرا آنها قصد تصرف امت اسلام را داشتند.

وی با اشاره به اینکه مرگ بر اسرائیل های مردم در روز قدس اسرائیل را از درون پاشیده است، بیان کرد: بحران شدید امنیتی و هویتی امروزه دامن گیر اسرائیل شده است.

مهدوی با اشاره به اینکه فساد و مشکلات و فشار اقتصادی در اسرائیل علی رغم حمایت‌های مالی گسترده کشورهای غربی و نداشتن تحریم نشانه فروپاشی این رژیم است، گفت: اقتصاد وابسته به نفت و مریض کشور ما میراث رژیم وابسته پهلوی و صهیونیست‌ها است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان تاکید کرد: عزت امروز کشور به برکت غیرت علوی و فاطمی امام خمینی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1147743

مهمترین اخبار ایران و جهان: