نیوز سیتی!
06 فروردین 1402 - 11:38

بهره مندی 24 هزار مسافر نوروزی از خدمات بشردوستانه هلال احمر خراسان جنوبی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: 24 هزار مسافر نوروزی از خدمات بشردوستانه هلال احمر در استان بهره مند شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد علی کاوسی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: جوانان هلال احمر در پست های خدمات بشردوستانه به ۲۴هزار هزار و ۳۵۴ نفر از هموطنان خدمات امدادی و بشردوستانه ارائه کردند.

وی با اشاره به خدمات بشردوستانه جمعیت هلال احمر استان طی ایام نوروز، بیان کرد: چهار پست هلال احمر در قالب طرح سحاب «سفیران حمایت‌های امدادی و بشردوستانه» و‌ هشت ایستگاه سلامت و ایمنی به مراجعه کنندگان خدمات گوناگونی ارائه می کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون سه هزار و ۲۵ نفر از خدمات و‌ مهارت های امدادی سحاب بهره مند شده اند، افزود: از ابتدای اجرای طرح تاکنون ۶۵۹ نفر هم از فضای خیمه های نماز استفاده کرده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین ۱۰ هزار و ۶۶۲ نفر از خدمات ایستگاه های سلامت، چهارهزار و ۹۹ نفر از فضای دوستدار کودک بهره مند شده اند.

کاوسی با بیان اینکه دو هزار و ۵۵۸ نفر با امضای میثاق نامه پویش بهرفت به این کمین پیوسته اند، بیان کرد: همچنین از ابتدای اجرای طرح خدمات امدادی نوروزی تاکنون، آموزش های امدادی و سلامت سفر به هزار و ۲۲۷ نفر ارائه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی توزیع اقلام زیست محیطی را هزار و ۲۹۰ مورد و مخاطرات زیست محیطی را ۸۳۴ مورد عنوان کرد و گفت: در مجموع جوانان هلال احمر در این استان به ۲۴ هزار و ۳۵۴ نفر از هموطنان خدمات امدادی و بشردوستانه ارائه کرده اند.

پایان پیام /۳۶۳۵/ف

منبع: فارس
شناسه خبر: 1110687

مهمترین اخبار ایران و جهان: