نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 12:41

رد رشوه ۱.۸ میلیارد ریالی از سوی مأمور پلیس آگاهی سیرجان

فرمانده انتظامی سیرجان از صحت عمل و رد رشوه یک‌میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی یکی از ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در خصوص دستگیری سارقان کابل برق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، سرهنگ مرتضی امیر سبتکی اظهار کرد: در جریان توقیف یک دستگاه کامیون حامل کابل سرقتی از سیرجان توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شهربابک و انتقال این کامیون به همراه ۳سارق به پلیس آگاهی شهرستان سیرجان، سردسته سارقان کابل برق برای فرار از قانون به یکی از کارکنان پلیس آگاهی سیرجان پیشنهاد رشوه یک‌میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی را در قالب ۶ قطعه سکه تمام بهار آزادی مطرح می‌کند.

وی ادامه داد: این مامور پاکدست و وظیفه‌شناس ضمن رد آن، نسبت به تنظیم صورت‌جلسه و ضمیمه‌کردن سکه‌ها به پرونده اقدام می‌کند.

امیرسبتکی با بیان اینکه بازرسی پلیس شهرستان هم پس از بررسی‌های لازم این اقدام ارزشمند ماموران پلیس آگاهی را تایید کرده، یادآور شد: این موضوع ثابت کرد پلیس در برخورد با مجرمان مقتدرانه عمل کرده و با شرافت و پاکدستی تنها به فکر خدمت به مردم و جلب رضایت خداوند متعال و اقشار مختلف جامعه است.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان با قدردانی از صحت عمل این مامور وظیفه‌شناس یادآور شد: عموم مردم می‌توانند هرگونه پیشنهاد، تقدیر، انتقاد یا درخواست از پلیس را با سامانه مردمی 197در میان بگذارند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1145187

مهمترین اخبار ایران و جهان: