نیوز سیتی!
09 اردیبهشت 1402 - 23:35

بی توجهی به جایگاه عظیم معلمان در جامعه پسندیده نیست

قزوین- فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) گفت: بی توجهی به جایگاه عظیم معلمان در جامعه پسندیده نیست و باید جایگاه این قشر انسان ساز در جامعه دارای کرامت باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رستمعلی رفیعی آتانی بعد از ظهر شنبه در دیدار با مدیرکل و معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: هر روزی که در جامعه در مکتب معلمین عزیز تربیت می‌شوند و با نشاط به منزل باز می‌گردند آن روز، روز معلم است.

وی افزود: معلمان در دوره جنگ نیز تربیت لشگر خدا را بر عهده داشتند و تربیت ۳۶ هزار شهید دانش آموز نمونه‌ای از این عملکرد درخشان و تربیت ماندگار فرهنگیان در انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) بیان کرد: بی توجهی به جایگاه عظیم معلمان در جامعه پسندیده نیست و باید جایگاه این قشر انسان ساز در جامعه دارای کرامت باشد.

وی با بیان اینکه دشمن دست از فتنه بر نمی‌دارد، بیان کرد: دشمن به حقیقت ما حمله کرده و ما با همه حقیقت خود مقابل آنها می‌ایستیم.

سردار رفیعی تصریح کرد: نظام کمونیست با هفتاد سال حکومت بر دنیا و تحمیل بی خدایی به انتها رسید اما خط ما در نظام اسلامی و دستگاه با عظمت الهی بی انتها است و قله‌های ما هرگز از بین رفتنی نیست.

وی در پایان یادآور شد: امروز جهان غرب در فضایی قرار گرفته که به این امر اذعان دارد و علمی که ساخته دست خودشان بود موجب تنزل صفات اخلاقی و انسانیت در جامعه آنها شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1176843

مهمترین اخبار ایران و جهان: