نیوز سیتی!
06 اردیبهشت 1402 - 18:13

ضرورت اجرای ویژه برنامه های تربیتی برای دانش آموزان فارس

شیراز- استاندار فارس گفت: دانش آموزان جزو گروه های آسیب پذیر اجتماعی هستند، از این رو باید برنامه ویژه ای برای تربیت آنان در مدارس اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی ایمانیه بعد از ظهر چهارشنبه در شورای آموزش و پرورش فارس بیان کرد: برخی از مدرسان دروس معارف در مدارس استان دارای شایستگی لازم برای تدریس این درس نیستند.

وی ادامه داد: اداره کل آموزش و پرورش فارس مکلف شده تا مهر ماه امسال شرایط برای افزایش دانش آموزگاران دروس معارف و دینی فراهم شود.

ایمانیه تاکید کرد: استان فارس پیشتاز مولد سازی در کشور است از این رو در تلاش هستیم تا شرایط برای مولد سازی ساختمان‌های راکد آموزش و پرورش در فارس فراهم شود.

عالی‌ترین مقام دولت در فارس متذکر شد: مدیریت ارشد استان فارس به طور کامل با مؤسسات خصوصی آموزشی مخالف است از این رو آموزش و پرورش استان نسبت به نظارت در این بخش اقدام کرده و استانداری فارس نیز نسبت به اعمال برخوردهای قانونی با مراکز غیر مجاز آموزشی اقدام می‌کند.

ایمانیه متذکر شد: دانش آموزان از جمله گروه‌های آسیب پذیر اجتماعی هستند از این رو باید برنامه ریزی ویژه ای برای تربیت دانش آموزان در وزارتخانه آموزش و پرورش مدنظر باشد.

وی تصریح کرد: مدیران مدارس استان باید با نگاه تربیتی و معرفت افزایی نسبت به برنامه ریزی برای تربیت دانش آموزان اقدام کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1169943

مهمترین اخبار ایران و جهان: