نیوز سیتی!
13 اردیبهشت 1402 - 19:03

دستگیری ۵ ارازل و اوباش در اردبیل/ یک قبضه کلت کمری جنگی کشف شد

اردبیل- فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: ۵ ارازل و اوباش در پی درگیری در شهرک سینا توسط نیروی انتظامی استان اردبیل شناسایی و دستگیر شدند.

سردار سیدجواد تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در تداوم اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و افزایش احساس آرامش فردی و عمومی، ۵ ارازل و اوباش در پی درگیری در شهرک سینا توسط نیروی انتظامی استان اردبیل شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه با بیان اینکه پلیس در هر شرایطی اجازه عرض اندام و قدرت نمایی به اراذل و اوباش و مخلان آسایش مردم را نداده و با اقتدار در برابر آنها ایستادگی خواهد کرد، گفت: در پی مصدومیت یکی از ارازل اوباش و فرار ضارب، بررسی موضوع و دستگیری ضارب به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان اردبیل بیان کرد: با انجام بررسی‌های تخصصی و با اشرافیت اطلاعاتی ۵ اراذل و اوباش و هم‌دست ضارب در ۲ عملیات هوشمندانه و مقتدرانه پلیسی در محله «بهارآباد» و روستای «خلیل آباد» دستگیر و یک قبضه کلت کمری جنگی از آنان کشف شد.

سردار تقوی با تاکید بر اینکه با هرگونه رفتار مجرمانه و برهم زننده آرامش اجتماعی برخورد قاطعانه و قانونی خواهد شد، افزود: اراذل و اوباش دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضائی شد.

وی خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و همشهریان در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1186587

مهمترین اخبار ایران و جهان: