نیوز سیتی!
04 اردیبهشت 1402 - 16:01

برند زمزم ۱۵۰هزار بطری آب معدنی بین نمازگزاران عید فطر توزیع کرد

شرکت زمزم ایران در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی خود، مقدار ۱۵۰هزار بطری آب معدنی موردنیاز نمازگزاران عید فطر در مصلی تهران را تامین کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، شرکت زمزم از سال ۱۳۳۴ فعالیت خود را به عنوان اولین تولیدکننده نوشابه‌گازدار در کشور اغاز کرده‌است. فعالیت‌های این شرکت هر سال توسعه یافته و با وجود آنکه در ابتدای امر فعالیت خود را با یک خط تولید آغاز کرده بود، اما در حال حاضر با ۱۳ شرکت در شهرهای مختلف ایران فعالیت میکند.

همچنین چندین شرکت خارجی در دیگر کشورها، محصولات مختلف را، تحت لیسانس زمزم تولید می‌کنند. چراکه تنوع، کیفیت و محبوبیت محصولات زمزم، فرصتی را فراهم آورد تا در کشور های اروپایی، آفریقایی و آسیایی به گسترش بازار بپردازد و افتخاری برای کشور بیافریند. هدف اصلی این شرکت، بهبود مستمر کیفیت برای جلب رضایت بیشتر مشتریان و رقابت سالم با دیگر تولید کنندگان داخلی و خارجی نوشابه، برای تولید محصولاتی با کیفیت برتر و متنوع‌تر است.

 در سال‌های اخیر، شرکت زمزم در کنار رشد و توسعه فروش، فعالیت‌های خود برای تحقق مسئولیت اجتماعی را نیز گسترش داده و مسئولیت اجتماعی شرکت در دوره مدیریت جدید مورد توجه بیشتر این برند قرار گرفته است.

برای مثال این شرکت در اربعین سال گذشته، ۲۵میلیون بطری اب معدنی در اختیار زائران اربعین قرار داد.

در جدیدترین فعالیت حوزه مسئولیت اجتماعی نیز، روابط عمومی این شرکت اعلام کرده است که به میزان ۱۵۰هزار بطری اب معدنی این برند بین نمازگزاران عید فطر تهران توزیع شده است.

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1167443

مهمترین اخبار ایران و جهان: