نیوز سیتی!
11 اردیبهشت 1402 - 17:03

پویش ملی «فردوس» در خوزستان تمدید شد

اهواز- مدیر دارالقرآن تبلیغات اسلامی خوزستان از تمدید فراخوان پویش ملی «فردوس» تا ۲۲ اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام سعید حردانیان از تمدید پویش ملی «فردوس» (قرآن در آئینه هنر) در استان خوزستان خبر داد و بیان کرد: مهلت ارسال اثر به این پویش تا روز جمعه (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲) تمدید شد.

وی با بیان اینکه پویش ملی «فردوس» با محوریت قرآن در آئینه هنر به همت نهادهای قرآنی خوزستان راه اندازی شده است، افزود: از عموم مردم و هنرمندان در خوزستان در خواست می‌شود آثار خود را در رشته‌های نماهنگ، فیلم و کلیپ، عکس، گرافیک و موشن، وبلاگ نویسی، پوستر، نقاشی، نقاشی دیجیتال، تایپوگرافی، خطاطی و تذهیب، شعر، داستان، خلاقیت در هنرهای آوایی، مناجات خوانی قبل اذان و نیز در بخش آزاد، به دبیرخانه این پویش ارسال کنند.

حردانیان افزود: منابعی که برای تولید آثار هنری در این پویش مورد توجه است به ترتیب قرآن کریم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و موسوعه‌های روایی هستند و آثار مرتبط با حوزه بانوان و خانواده حائز امتیاز ویژه‌ای در این پویش هستند.

مدیر دارالقرآن تبلیغات اسلامی خوزستان درباره هدف راه‌اندازی این پویش گفت: این پویش با هدف فراخوان و شناسایی ظرفیت‌های جامعه قرآنی و هنری، جذب و جهت‌دهی ظرفیت‌های هنری و قرآنی در راستای رسالت‌های قرآنی و مکتبی و استفاده از ظرفیت هنر به عنوان محملی برای رساندن مفاهیم قرآنی و روایی برای ایجاد جذابیت هر چه بیشتر و ارتباط عمیق‌تر با مخاطب و همچنین استخراج آثار هنری فاخر از محتوای متنی میراث مکتبی شیعه، به عنوان نمادهای جذاب در بستر رسانه در سطح جهانی راه اندازی شده است.

حردانیان گفت: پس از پایان مهلت اعلام شده، آثار رسیده به دبیرخانه توسط هیئت داوران مورد ارزیابی و امتیازدهی قرار می‌گیرد. جوایز این پویش شامل ۱۰ جایزه ۲۰ میلیون ریالی و ۵۰ جایزه ۲ میلیون ریالی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1180687

مهمترین اخبار ایران و جهان: