نیوز سیتی!
11 اردیبهشت 1402 - 09:28

الحاق هواپیمای باسرنشین و بدون سرنشین در آینده نزدیک

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: ان‌شاالله در آینده نزدیک در خصوص هواپیمای باسرنشین و بدون سرنشین خبرهای خوبی برای مردم عزیز خواهیم داشت.

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در گفتگو با خبر مهر، با اشاره به برنامه‌ها موجود برای تقویت نیروی هوایی، گفت: ان‌شاالله در آینده نزدیک در خصوص هواپیمای باسرنشین و بدون سرنشین خبرهای خوبی برای مردم عزیز خواهیم داشت.

وی با اشاره به پیشرفت‌های قابل توجه نیروی هوایی در سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد: نیروی هوایی در حال رشد است و همانطور که قبلاً گفتم به هیچ وجه حتی نباید لحظه‌ای بایستیم چون اگر بایستیم سال‌ها عقب می‌مانیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خاطر نشان کرد: ما روز به روز در حال رشد و پیشرفت هستیم و ان‌شاالله بتوانیم فرمان حضرت آقا که نیروی هوایی طراز جمهوری اسلامی ایران است، را تحویل نظام مقدس دهیم.

امیر واحدی در رابطه با بحث آموزش خلبان‌ها نیز گفت: به لطف الهی تمام آموزش‌ها بومی شده است و در داخل میهن عزیزمان انجام می‌گیرد. خدا را شکر می‌کنیم که به این توانمندی رسیده‌ایم. در آینده نزدیک هم می‌توانیم دانشجوی خلبانی از کشورهای دوست بپذیریم و به آن‌ها آموزش دهیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1179343

مهمترین اخبار ایران و جهان: