نیوز سیتی!
11 اردیبهشت 1402 - 10:42

نظامیان صهیونیست یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی را بازداشت کردند

نظامیان صهیونیست صبح امروز با یورش به منزل یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین در شمال کرانه باختری وی را بازداشت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، نظامیان اشغالگر صبح امروز (دوشنبه) «مهدی الشرقاوی» یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین را در جنوب شهر جنین واقع در شمال کرانه باختری بازداشت کردند.

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیست صبح امروز به منزل الشرقاوی در منطقه الزبابده واقع در جنوب شهر جنین یورش برده و وی را بازداشت کردند.

«طارق عزالدین» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که بازداشت الشرقاوی به دست نظامیان صهیونیست باعث نمی‌شود اراده ملت فلسطین و آزادگان فلسطینی برای مبارزه با اشغالگران صهیونیست متزلزل شود.

وی افزود: هرچقدر جنایات اشغالگران علیه شهروندان فلسطینی و رهبران فلسطین افزایش پیدا کند، انقلاب ما و مقاومت فلسطین در برابر اسرائیل شعله‌ورتر می‌شود.

عزالدین بیان کرد: صهیونیست‌ها به خوبی می‌دانند که هر فرمانده‌ای که دستگیر شود یا به شهادت برسد، هزاران فرمانده دیگر جای او را می‌گیرند و انتفاضه مبارک ما تا زمان نابودی کامل رژیم صهیونیستی از خاک فلسطین به هر قیمتی، ادامه خواهد داشت.

رسانه‌های فلسطینی نیز صبح امروز از شهادت «جبریل محمد کمال» جوان فلسطینی و زخمی شدن چهار فلسطینی دیگر به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست خبر دادند.

بر اساس این گزارش، در جریان حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاه عقبه جبر واقع در اریحا این جوان فلسطینی به شهادت رسیده و چهار تن دیگر زخمی شده و تعدادی از شهروندان فلسطینی نیز بازداشت شدند.

این در حالیست که بعد از شلیک نظامیان صهیونیست به سمت این جوان فلسطینی و مجروحیت شدید وی، اشغالگران مانع رسیدن خودروی اورژانس به محل تیراندازی و کمک رسانی به وی شدند.

اشغالگران صهیونیست حتی به سمت خودروی اورژانسی که تلاش می‌کرد مجروحان را به سمت بیمارستان برساند شلیک کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1179543

مهمترین اخبار ایران و جهان: