نیوز سیتی!
09 فروردین 1402 - 15:29

اقتصاد دیجیتالی نیازمند تامین زیرساخت ها است

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران تحقق اقتصاد دیجیتالی را نیازمند تامین زیرساخت و بسترهای مناسب در استان بیان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بعدازظهر چهارشنبه در نشست با مدیرکل فناوری اطلاعات استان ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان اظهار کرد: دنیای امروز دنیای ارتباطات و اطلاعات است و هرچه انسان‌ها را بیشتر به هم وصل کنیم رشد مجموعه بشریت بیشتر خواهد شد.

وی ارتباطات را اساس تمدن دانست و گفت: مهمترین زیرساخت‌ها ارتباطات است و تحقق دولت هوشمند و الکترونیک نیازمند تأمین زیرساخت‌ها است.

وی ادامه داد: در حوزه ارتباطات و فناوری در مازندران باید برای توسعه ارتباطات و اتصال آن و مدیریت آن برای بهره‌برداری در بُعد مثبت و با هدف دوری از رهاشدگی و سوءاستفاده تلاش شود.

آیت الله محمدی لائینی تاکید کرد: مهمترین حق الناس نظارت و ایجاد زیرساخت حقوقی در بستر ارتباطات است، اگر نتوانیم نظارتی درستی داشته باشیم تبدیل به قتلگاه انسان‌ها خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران رسیدن به اقتصاد دیجیتالی را مهم برشمرد و گفت: احیای این اقتصاد در روستاها بدون استفاده از این شبکه ممکن نیست.

این مسئول در پایان اذعان داشت: حوزه گردشگری حول محور ارتباطات می‌چرخد و مازندران گردشگرپذیر باید صدها قدم از آنچه داریم جلوتر باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1116387

مهمترین اخبار ایران و جهان: