نیوز سیتی!
29 فروردین 1402 - 16:55

دستگیری سارق سابقه‌دار با ۴ فقره سرقت در شفت

شفت- فرمانده انتظامی شفت از دستگیری یک سارق سابقه‌دار در این شهرستان خبر داد و گفت: این فرد در تحقیقات پلیس به ۴ فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ مجید تقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر پیشگیری و مقابله با سرقت را نیازمند عزم جدی و جمعی همه سازمان‌ها، نهادها و مسئولیت‌پذیری مردم با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع جرم دانست و اظهار کرد: آموزش مستمر برای افزایش سطح آگاهی عمومی از مهمترین راهکارهای پیشگیری از سرقت است که باید مورد توجه جدی همه شهروندان قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به وقوع چند فقره سرقت از منازل طی هفته‌های گذشته در سطح شهرستان شفت، تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان این پرونده آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شفت با بیان اینکه مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و تعقیب سرنخ‌ها دریافتند این سرقت‌ها توسط سارق سابقه‌دار صورت گرفته است، افزود: متهم با هماهنگی قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی از اعتراف این فرد به ۳ فقره سرقت از منازل و یک فقره سرقت از اماکن دولتی خبر داد و تصریح کرد: سارق ۳۵ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و روانه زندان شد.

سرهنگ تقی زاده امنیت را یکی از مهمترین و اساسی‌ترین نیازهای هر جامعه عنوان کرد و گفت: تأمین و ارتقا امنیت همواره یکی از دغدغه‌های اصلی مجموعه انتظامی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1157987

مهمترین اخبار ایران و جهان: