نیوز سیتی!
14 اردیبهشت 1402 - 15:36

مراسم تجلیل از ۱۵۵۰ معلم شهرستان پیشوا برگزار شد

مراسم تجلیل و تقدیر از ۱۵۵۰ نیروی شاغل فرهنگی با حضور معلمان و مسؤولان در پیشوا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، سعید تاجیک مدیر آموزش و پرورش پیشوا پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از ۱۵۵۰ معلم فرهنگی این شهرستان اظهار کرد: برگزاری چنین برنامه‌های، صرفا برای ارزش و اعتبار شما معلمان است و امروز با افتخار همکاران ما در تدارک این برنامه مهم بوده‌اند.

وی افزود: امروز از ۵ فرزند شهید فرهنگی، ۲ جانباز شاغل فرهنگی، ۴۰ معلم برتر و ۹ معلم نمونه منطقه‌ای در سه مقطع تحصیلی تجلیل و تکریم شد.

مدیر آموزش و پرورش پیشوا بیان کرد: برای نخستین‌بار در تاریخ آموزش و پرورش پیشوا و جنوب شرق استان تهران از ۱۵۵۰ نیروی شاغل فرهنگی، همکاران مدارس غیردولتی، آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی، همکاران بازنشسته فرهنگی تجلیل و تکریم می‌شود.

تاجیک خاطرنشان کرد: فرهنگیان شهرستان سختی‌های بسیاری را در سال‌های اخیر تحمل کردند از جمله دوران سخت کرونا که با وجود مجازی بودن مدارس همه سختی‌ها را به جان خریدند و از این مسیر خسته نشدند و شبانه‌روزی برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان تلاش کردند.

وی افزود: علاقه خود معلم به موضوع درسی کافی نیست، معلم باید بتواند این علاقه را در شاگردان خود نیز ایجاد کند، تدریس خوب و مؤثر نیاز به مهارت دارد و این هنگامی حاصل می‌شود که معلم نشان دهد، هم به شغل خود و هم به کار تدریس علاقمند است.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1188487

مهمترین اخبار ایران و جهان: