نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 19:53

مکتب انقلاب دشمن را در همه راهبردها زمین گیر کرده است

اراک- فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: مکتب انقلاب اسلامی دشمن را در همه راهبردها زمین گیر کرده و دشمن در برابر اقتدار ملت ایران در اوج ناتوانایی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محسن کریمی عصر چهارشنبه در نشست شورای اداری شازند اظهار داشت: انقلاب اسلامی سرآغاز حاکمیت اسلام ناب محمدی که با رهبری حکیمانه و شجاعانه امام خمینی (ره) رقم خورد و امروز بعد از گذشت ۴۴ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب با هدایت‌های مقام معظم رهبری و پشتوانه عظیم مردمی به اوج اقتدار و سربلندی رسیده است.

وی افزود: امروز دشمنان نمی‌توانند اقتدار و استقلال ایران اسلامی را ببینند و به وضوح به اقتدار ایران اعتراف می‌کنند و ایران را بازیگر اصلی شکل گیری نظم نوین جهانی می‌دانند و لذا در برابر ملت ایران آرایش جنگی گرفته اند و جنگ ترکیبی علیه مردم ایران را انداخته اند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی رساندن جوانان و مردم به خودباوری است، گفت: ملت ایران ما می‌توانیم را در مکتب امام خمینی (ره) به خوبی آموختند و تحقق جهاد در بخش‌های مختلف دستاوردهای عظیمی خلق کرده و این به برکت روحیه ما می‌توانیم است.

وی بیان کرد: اقتدار روز افزون انقلاب اسلامی به برکت حضور مردم و جوانان در صحنه‌های جهاد رقم خورده و حضور باشکوه مردم و جوانان نشان از زنده بودن آرمان‌های انقلاب و پشتوانه عظیم مردمی است.

وی اضافه کرد: جهاد تبیین یک روایت مستمر، خلاقانه و همراه با ابتکار عمل برای تبیین اقدامات، دستاوردها و حماسه‌های هویت ساز است و می‌تواند توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: مکتب امامین انقلاب اسلامی دشمن را در همه راهبردها زمین گیر کرده و دشمن در برابر اقتدار ملت ایران در اوج ناتوانایی است و امروز راه پیشرفت کشور در گرو عملیاتی کردن بیانات مقام معظم رهبری است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1013643

مهمترین اخبار ایران و جهان: