نیوز سیتی!
26 دی 1401 - 10:28

کونگ‌فو کار گچسارانی روی سکوی قهرمانی کشور/رحیمی جهانی می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران گفت: یک گچسارانی روی سکوی مسابقات کونگ فو قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی برای مسابقات جهانی قرار گرفت.

محمد راهی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در مسابقات کونگ فو کشور که در قزوین برگزار شد مجتبی رحیمی آرو در وزن 73-کیلوگرم به مقام اول دست یافت.

وی بیان کرد: این مسابقات رسمی و مورد تایید وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون بوده و مسابقات جهانی آن در سال 1402برگرار می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران تصریح کرد: ابن ورزشکار گچسارانی در چندین دوره متوالی در لیگ برتر کونگ فو کشور در تیم تهران و کرج مشغول تمرین و مسابقه بوده است.

راهی عنوان کرد: در کارنامه رحیمی نایب قهرمانی کاراته ارتشهای کشور، قهرمانی تکواندو کشور سبک itf دیده می شود.

وی گفت: از دیگر افتخارات او می توان به بیش از ۱۱ قهرمانی استانی در کهگیلویه و بویراحمد و بیش از ۲۰ بار قهرمانی استان در تهران و کرج ، بازی در مسابقات لیگ برتر کشور، قهرمانی،کونگ کشور ، شهریور ماه 1401 نیز در ورزش کیک بوکسینگ به مقام سوم کشور دست یافت و هم اکنون مجدد مقام اول کشور در مسابقات کونگ فو جهت اعزام به مسابقات جهانی اشاره کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران خاطرنشان کرد: این ورزشکار فعالیت ورزشی خود را به مدت تقریبا 8سال در گچساران زیر نظر امین اسدی گذراند و سپس برای پیشرفت و شکوفایی به تهران نقل مکان کرد.

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 979843

مهمترین اخبار ایران و جهان: