نیوز سیتی!
28 دی 1401 - 12:36

رقابت ۵ هزار و ۷۵۹ داوطلب دانشگاه پیام نور فارس در کنکور سراسری

رئیس دانشگاه پیام نور فارس از میزبانی این دانشگاه در رقابت کنکور سراسری ۵ هزار و ۷۵۹ داوطلب در استان خبر داد.

محسن جاجرمی زاده در گفت و گو با خبرنگار فارس در شیراز، اظهار داشت:  در استان فارس همزمان با سراسر کشور طی روزهای ۲۹ و ۳۰ دی ماه سال ۱۴۰۱ داوطلبان کنکور سراسری دانشگاه‌ها با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی، آمار دقیق داوطلبانی که امسال  در استان فارس در حوزه دانشگاه پیام نور ازمون خواهند داد را ۵ هزار و ۷۵۹ نفر اعلام کرد و افزود: دانشگاه پیام نور در شهرستانهای شیراز با دو هزار و ۶۰۰، فیروزآباد هزار و ۸۵۷ ، نورآباد۴۴۰ ، اوز ۳۳۲، آباده ۲۳۰و جهرم ۳۰۰ داوطلب میزبان برگزاری کنکور سراسری این مرخله خواهند بود.

جاجرمی زاده با اشاره به اینکه داوطلبان گروه آموزشی تجربی در استان فارس همواره پر تعدادتر بوده اند، ادامه داد: در کنکور سراسری دیماه سال ۱۴۰۱ از تعداد داوطلبان ذکر شده بیش از ۴ هزار و ۲۴۴ داوطلب دختر و بیش از ۹۸۵ داوطلب پسر به میزبانی دانشگاه های پیام نور استان فارس به رقابت خواهند پرداخت. 

وی خاطرنشان کرد: صبح پنجشنبه ۲۹ دیماه ۱۴۰۱ داوطلبان رشته های علوم تجربی و عصر  نیز داوطلبان رشته زبان در آزمون شرکت خواهند کرد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس در پایان تصریح کرد: داوطلبان رشته علوم انسانی و علوم ریاضی فنی نیز صبح جمعه و داوطلبان رشته هنر عصر جمعه با یکدیگر رقابت می کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 984487

مهمترین اخبار ایران و جهان: