نیوز سیتی!
23 دی 1401 - 23:28

هلال‌احمر خراسان‌شمالی در آمادگی کامل قرار دارد/ در صورت نیاز وسایل گرمایشی جایگزین توزیع می‌شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: در حال حاضر تمام نیروهای هلال‌احمر خراسان‌شمالی در آماده باش کامل قرار دارند و هماهنگی‌ها تا سطح دهیاری روستاها انجام شده است.

ابوالفضل محبان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد، اظهار کرد: با توجه به افزایش برودت هوا و افت فشار گاز و به طبع آن احتمال قطعی گاز در برخی مناطق و روستاها، خانوارهایی که سیستم گرمایش جایگزین ندارند با همکاری دهیاران شناسایی شده‌اند تا در صورت نیاز چراغ نفتی به عنوان سیستم گرمایش موقت و جایگزین به آنها داده شود.

وی گفت: همچنین برنامه‌ریزی‌های لازم نیز برای دپوی نفت در روستاها انجام شده و شرکت نفت نیز در حال حاضر امکان ارائه سوخت انفرادی را دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی افزود: در خصوص نانوایی‌ها نیز برنامه ریزی شد تا در صورت قطع گاز دهیاری ها به صورت متمرکز نان را از مراکز مشخص شده خریداری و بین خانوارها پخش کنند.

وی ادامه داد: با همکاری بسیج امکان اسکان اضطراری نیز مهیا شده است تا خانوارهایی که به هر نحوی وسیله گرمایشی نداشتند محلی گرم برای اسکان اضطراری داشته باشند.

محبان بیان داشت: در حال حاضر نانوایی‌هایی برای مواقع اضطراری آماده پخت هستند و در خصوص اقلام ضروری نیز هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی افزود: در حال حاضر تمام نیروهای هلال احمر در همه شهرستان‌ها آماده باش هستند و در شهرستان‌های بجنورد و اسفراین نیز تمام نیروها در حالت عملیاتی قرار دارند و در محل کار حضور دارند.

پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 975287

مهمترین اخبار ایران و جهان: