نیوز سیتی!
10 بهمن 1401 - 14:34

سپاه همواره در مبارزه با گروه‌های تروریستی پیشگام بوده است

کرمانشاه- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با محکومیت اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه، گفت: سپاه همواره در مبارزه با گروه‌های تروریستی پیشگام بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ظهر دوشنبه به همراه جمعی از روحانیون با سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار مدیران تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اقدام پارلمان اروپا در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران را محکوم کردند.

حجت الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در این دیدار اظهار کرد: سپاه پاسداران شجره طیبه‌ای است که به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد و تاکنون منشأ خدمات و برکات بسیاری بوده است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب نیز در دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران فرمودند امروز سپاه بحمدالله هم در داخل و هم در خارج دارای عزت هستند و اتفاقاً دشمنان هم به این عزت کمک کردند.

احمدی بیان کرد: سپاه مقتدر و بسیج همیشه در صحنه در تمام عرصه‌ها از بحث دفاع از مرزهای کشور، حوادثی مانند سیل، زلزله، کمک مومنانه و ویروس کرونا و سایر موضوعات نقش آفرینی کرده است.

وی با اشاره به بروز برخی ناآرامی‌ها در کشور، ادامه داد: یکی از موضوعاتی که امروز باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد موضوع ساماندهی فضای مجازی و جهاد تبیین است که ضرورت دارد نسل جوان نسبت به شرایط امروز جامعه و حوادث انقلاب از بدو پیروزی تا امروز و پیشرفت‌های به دست آمده آگاه شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1007587

مهمترین اخبار ایران و جهان: