نیوز سیتی!
09 دی 1401 - 15:15

ریشه‌های فتنه ۸۸ شناسایی و خشکانده شود

امام‌جمعه گنبدکاووس گفت: حماسه ۹ دی به مانند فتح خرمشهر عظیم و بزرگ بوده اما باید ریشه های فتنه سال ۸۸ شناسایی و خشکانده شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس حجت الاسلام محمود ترابی ظهر امروز در جمع نمازگزاران در مصلی امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: حماسه نهم دی ماه در سال ۸۸ عنایت خداوند به ملت ایران بوده و عظمت و بزرگی ان به مانند فتح خرمشهر است.ریشه های فتنه سال ۸۸ باید شناسایی و به طور کامل خشکانده شود.

وی تصریح کرد: در اواخر دولت اصلاحات عده ای جنگ فرهنگی با هدف ترویج دموکراسی امریکایی و انقلاب رنگین راه انداخته و هنوز هم بر مواضع خود پافشاری می کنند و گمان می کنند که ایران اسلامی به مانند قفقاز و گرجستان است.

امام جمعه گنبدکاووس ادامه داد: این عده در همین راستا تعداد دو هزارو ۵۰۰ دانشجو را با هدف آموزش های لازم در راستای جریان سازیدفرهنگی به انگلستان اعزام کردند و تصورشان این است که با این آموزش دیدگان می توانند این جنگ فرهنگی را ترویج و کار انقلاب را تمام کنند.

وی بیان کرد: در شرایط کنونی نیاز است عده ای در قالب عمارهای زمان وارد میدان شده و با بصیرت افزایی ذهن مردم را روشن کنند.

ترابی گفت: حماسه نهم دی نماد حضور مردم در صحنه، میثاق با رهبری و  بصیرت بوده و هنوز این کارزار ادامه دارد و پیروی از رهبر معظم انقلاب می بایست مستمر باشد.

وی افزایش قیمت دلار را یک جنگ ارزی در کنار جنگ ترکیبی برشمرد و ابراز کرد: جنگ ارزی کنونی کامل کننده جنگ ترکیبی بوده و دشمنان داخلی و خارجی می خواهند با افزایش قیمت دلار پیش بینی خود به تورم ۱۸۰ درصدی کشور را محقق کرده و جامعه را ملتهب کنند اما با تغییر رئیس بانک مرکزی و قرار گرفتن ارز لازم  زیر ۳۰ هزار تومانی برای کارخانجات و تولید کنندگان ما در چند روز اینده شاهد ریزش قیمت دلار در کشور خواهیم بود.

امام جمعه گنبدکاووس یاداور شد: در جنگ اوکراین بیشترین ضرر را انگلیس و اروپا خواهد کرد و پیش بینی آنها این است که بالاترین منفعت شامل آمریکا خواهد شد اما این ظاهر قضیه بوده و منفعت قطعی تغییر موازنه جهان خواهد بود و زایشگاه جهانی در این تغییر و نظام نوین جهانی اوکراین است.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 943943

مهمترین اخبار ایران و جهان: