نیوز سیتی!
13 بهمن 1401 - 13:52

اجرای ۳۰۰ هزارمیلیارد تومان پروژه اقتصادی در بوشهر توسط بخش خصوصی

بوشهر- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از اجرای ۳۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه اقتصادی در استان بوشهر توسط بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین صبح پنجشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه تعمیرات اساسی شبکه توزیع و روشنایی بندر بوالخیر تنگستان اظهار داشت: همه مسئولان وظیفه دارند بهترین خدمات را به مردم ارائه کنند.

وی خدمت به مردم ایران اسلامی را یک نعمت و افتخار برای مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اضافه کرد: مسئولان باید از فرصتی که برای خدمت به مردم دارند به بهترین شکل استفاده کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر نظام جمهوری اسلامی را مردمی‌ترین نظام در دنیا دانست و بیان کرد: مردم در مقابل ظلم و استبداد انقلاب کردند.

افتتاح و اجرای ۳۱۲ هزار میلیارد تومان پروژه

وی با اشاره به افتتاح و اجرای ۳۱۲ هزار میلیارد تومان پروژه اقتصادی و عمرانی در استان بوشهر در دهه فجر امسال بیان کرد: شاهد افزایش پنج برابری پروژه‌های دهه فجر در استان بوشهر نسبت به سال‌های قبل هستیم.

باستین با اشاره به نقش مهم بخش خصوصی در توسعه و آبادانی استان بوشهر بیان کرد: از مجموع ۳۱۲ هزار میلیارد تومان پروژه استان بوشهر حدود ۳۰۰ هزار میلیارد تومان مربوط به طرح‌های اقتصادی بخش خصوصی است.

وی با اشاره به اینکه این سرمایه‌گذاری‌ها زمینه‌ساز ایجاد ۱۸ هزار فرصت شغلی در استان است تاکید کرد: امروز شاهد افتتاح و اجرای چند پروژه در تنگستان هستیم که زمینه‌ساز پیشرفت این شهرستان می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1014943

مهمترین اخبار ایران و جهان: