نیوز سیتی!
13 دی 1401 - 12:56

خاطره دبیر اجلاس مکتب شهیدسلیمانی از سردار دلها/ حاج قاسم در واکنش به پیشنهاد حضور در انتخابات ریاست جمهوری چه گفت؟

دبیر اولین اجلاس بین المللی مکتب شهید سلیمانی با ذکر خاطره‌ای از شهید سلیمانی گفت: اگر حاج قاسم نبود حتما منطقه ناامن می‌شد، و سردار سلیمانی توانست صلح را به عنوان ارمغانی بزرگ برای منطقه و بشریت به همراه بیاورد.

حسین اکبری دبیر اولین اجلاس بین المللی مکتب شهید سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری در مورد ابعاد شخصیتی حاج قاسم سلیمانی، گفت: عبارتی که بیان می‌کند سردار سلیمانی ژنرال صلح بود حقیقت است؛ چراکه اگر حاج قاسم نبود حتما منطقه ناامن می‌شد، و سردار سلیمانی توانست صلح را به عنوان ارمغانی بزرگ برای منطقه و بشریت به همراه بیاورد.

وی افزود: اگر مقاومت نبود و در برابر زیاده خواهی‌های آمریکا نمی‌ایستاد با روشی که آمریکایی ها اتخاذ کرده بودند حتما سلطه خودشان را در منطقه قوی کرده و اقتدارشان را قوت بخشیده بودند که این  زیاده خواهی آمریکایی‌ها باعث ناامنی در منطقه و جهان می‌شد.

اکبری با بیان اینکه ورود داعش به منطقه می‌توانست بحرانی جدی در جهان اسلام ایجاد کند، تصریح کرد: مقاومت و ایستادگی حاج قاسم باعث شد خلافت داعش برچیده و امنیت حاکم شود، بنابراین اگرحاج قاسم با  سه خطر جدی  (آمریکا، افراطی گری و نژاد پرستیِ رژیم صهیونیستی) که بشریت را تهدید می‌کند و با هم متحد شده بودند مبارزه نمی‌کرد هرکدام از آنها منطقه را ناامن می‌کردند. اقدامات حاج قاسم سلیمانی باعث شد جلوی زیاده خواهی آنها گرفته شود و امروز  شاهد صلح و امنیت در منطقه باشیم.

وی به نقل خاطره‌ای از حاج قاسم  پرداخت و افزود: در برهه‌ای از زمان به حاج قاسم گفتند: با توجه به شرایطی که دارین و وضعیتی که کشور در آن به سر می‌برد کاندیدای ریاست جمهوری شوید چرا که  مردم به شما رای می‌دهند و می‌توانید خیلی از جریاناتی را که رقیب هستند با هم جمع کنید چون همه برای شما احترام قائلند و نقش محوری شما می‌تواند اتحاد ایجاد کند، از طرفی مدیریت جهادی شما که در حوزه‌های مختلف جاری است در حوزه مدیریت و اداره کشور هم می‌تواند راهگشا باشد.

دبیر اولین اجلاس بین المللی مکتب شهید سلیمانی تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی پاسخ دادند مگر هرکسی می‌تواند چنین مسئولیتی را به عهده بگیرد؟

اکبری گفت: حاج قاسم سلیمانی جواب دیگری هم دادند، سردار سلیمانی گفتند: فقط منتظر شهادتم اگر مقام معظم رهبری برتکه‌ای پارچه سفید بنویسند از تو راضی هستم از صدتا پست ریاست جمهوری برای من بهتر است.

پایان پیام/   

منبع: فارس
شناسه خبر: 952143

مهمترین اخبار ایران و جهان: