نیوز سیتی!
12 دی 1401 - 15:27

نوجوانان ایران اسلامی نابودی استکبار جهانی را خواهند دید

آرادان- امام جمعه آرادان گفت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز تاکید فرمودند، نوجوانان و جوانان ما افول و نابودی استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار را خواهند دید.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا پیش از ظهر دوشنبه در مراسم نواختن زنگ ایثار و مقاومت همزمان با گرامیداشت سومین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به میزبانی مدرسه جوادالائمه (ع) بیان کرد: دهه بصیرت و حماسه ۹ دی فرصت تبیین رویدادهای مهم سیاسی برای نسل جوان است.

وی افزود: ملت بزرگ ایران و نوجوانان و جوانان ایران اسلامی به شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی افتخار می‌کنند و او را شخصیت قهرمان و ملی و بلکه بین‌المللی می‌دانند، چرا که او سازمان تروریستی و جنایتکار داعش که هزاران انسان بیگناه را در عراق و سوریه به شهادت رساندند و قصد تصرف ایران اسلامی را داشتند، زمین گیر و نابود کردند.

امام جمعه آرادان ضمن اشاره به سیره و اهمیت کار شهید سلیمانی در جبهه مقاومت، ادامه داد: شهید سلیمانی با نیروهای مدافع حرم، ملت مظلوم سوریه و عراق را از شرّ جنایتکاران و قاتلان نجات داد.

شریفی نیا افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند نوجوانان و جوانان دهه هشتادی و نودی، ایران عزیز را به همه آرزوها می‌رسانید و افول و نابودی استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار را خواهید دید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 950187

مهمترین اخبار ایران و جهان: