نیوز سیتی!
22 دی 1401 - 19:57

حیدری: مُردیم تا تراکتور را بُردیم/ هیچکدام از بازیکنان ما کم‌کاری نمی‌کنند

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: در این چند روز روی نقاط ضعف‌مان کار کردیم و مقابل تراکتور شش هفت موقعیت گلزنی داشتیم و مردیم تا این تیم را شکست دهیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، خسرو حیدری پس از برتری 2 بر یک استقلال مقابل تراکتور در جام حذفی اظهار داشت: هر بازی برای استقلال یک فینال است و تمام تیم‌ها جلوی ما انگیزه دارند. به بچه‌ها هم همیشه می‌گویم که باید انگیزه شما 10 برابر باشد تا بازی‌ها را ببرید. در این هفته روی نقاط ضعف‌مان کار کردیم و فکر می‌کنم حداقل شش هفت موقعیت گل داشتیم و مردیم تا بردیم.

وی در واکنش به اینکه پیش از شروع بازی و در حین گرم کردن بازیکنان به آنها گفته بود که امروز تراکتوری‌ها را سورپرایز خواهیم کرد، گفت:  بازی قبل آنها ما را سورپرایز کردند و از همان اول بازی خیلی خوب پرس می‌کردند. تراکتور تیم خوبی است و مربی خوبی دارد. امروز هم من گفتم که سورپرایز کنیم چون خودمان سورپرایز شدیم و از همان اول بازی خوب پرس کردیم و همان نیمه اول می‌توانستیم گل بزنیم.

 

مربی تیم فوتبال استقلال درباره انتقاد پیشکسوت‌ها که گفته بودند برخی از بازیکنان کم‌کاری می‌کنند، تصریح کرد: برای همه پیشکسوت‌ها و همه کسانی که زحمت کشیدند، احترام قائلم، ولی ما در تیم‌مان چنین چیزی نداریم. سیاوش یزدانی چند وقت است که با درد بازی می‌کند. تمام فوتبالیست‌ها به سختی به اینجا رسیدند و هیچ وقت نمی‌آیند که کم‌کاری کنند تا تیم‌شان را بفروشند. امروز هم قبل از اینکه به زمین برویم من و کادر فنی به بازیکنان گفتیم به همه شما ایمان داریم و امروز یک دل بودیم که بازی را که داشتیم می‌باختیم، بردیم.

حیدری درباره حاشیه‌های بازی و تکرار پنالتی‌ها عنوان کرد: دو پنالتی که صد درصد پنالتی بود. خیلی از بازی‌ها پنالتی‌های ما را نمی‌گیرند، ولی امروز جفت خطاها پنالتی بود. یک بار اخباری زیاد جلو آمد و یک بار هم بازیکن ما به 18 قدم آمده بود و داور تکرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 973387

مهمترین اخبار ایران و جهان: