نیوز سیتی!
08 دی 1401 - 16:10

استاندار زنجان:حماسه ۹ دی نمونه خاصی از حضور مردم است/ 9 دی نماد استقلال و بصیرت مردم است

استاندر زنجان با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب مردم پایه است، گفت: نهم دی ماه یک نمونه خاص از حضور مردم در صحنه است و هر کجا که نیاز به حضور بود، ملت ایران پای کار آمدند.

محسن افشارچی، استاندار زنجان در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن نهم دی ماه با اشاره به اهمیت این روز حماسی اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک انقلاب مردم پایه است.

استاندار زنجان با بیان اینکه حماسه نهم دی نماد استقلال و بصیرت مردمی است، تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی همه قدرت خود را از آن مردم می‌داند چرا که هر کجا نیاز به حضور مردم بوده است آنها پای کار آمده‌اند و تا به امروز هم  پای آرمان‌های شهدا و انقلاب ایستاده‌اند و خواهند ایستاد.

افشارچی با بیان اینکه نهم دی ماه یک نمونه خاص از حضور مردم در صحنه است، عنوان کرد: مردم با بصیرت و با هوشیاری در نهم دی ماه ۱۳۸۸ دشمنان نظام و انقلاب را نا امید کردند و این حماسه فراموش نشدنی، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی شد.

 استاندار زنجان با بیان اینکه ملت ایران نه نتها آتش فتنه ۸۸ بلکه فتنه‌های اخیر را با حضور به موقع خودشان در صحنه خاموش کردند و نشان دادند که پشت ولایت فقیه و نظام ایستاده‌اند، ادامه داد: باید همه ما چرایی و چگونگی فتنه ۸۸ و حتی نحوه حضور مردم را در خنثی سازی این فتنه به قشر جوان تبیین کنیم.

افشارچی اضافه کرد: انشالله باز هم مردم استان زنجان مثل همیشه پای کار خواهند بود و امیدواریم که هیچ وقت شرمنده مردم قدرشناس نشویم.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 942387

مهمترین اخبار ایران و جهان: