نیوز سیتی!
18 دی 1401 - 16:03

آسفالت بیش از ۵۰ هزار متر مربع از معابر

شهردار منطقه ۱۴ شهرداری تهران از آسفالت کردن بیش از ۵۰ هزار مترمربع از معابر این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدامین سالاری پور با بیان اینکه مناسب‌سازی و عملیات روکش آسفالت مکانیزه در محورهای اصلی و فرعی منطقه مستمر انجام می‌شود، از اجرای عملیات تراش و روکش مکانیزه خیابان تکیه اکبر آبادی به عنوان فعالیت‌های جدید عمرانی خبر داد.

شهردار منطقه ۱۴ شهرداری تهران افزود: با اجرای این عملیات بیش از نیمی از این مسیر حد فاصل محلاتی تا میدان سعیدی به طول ۴۰۰ متر و عرض ۱۰ متر طول (حدود ۳۰۰ تن) تراش و روکش انجام شده و نیمه دیگر آن نیز در دستور انجام است.

وی با بیان اینکه توسعه و افزایش کیفی نگهداشت شهر با توجه به درخواست‌های شهروندان در اولویت فعالیت‌های شهری منطقه قرار دارد، گفت: در این راستا و جهت تسهیل تردد شهروندان، با اجرای فعالیت‌های عمرانی در طرح خدمت، بیش از ۵۰ هزار مترمربع از معابر و محورهای منطقه روکش آسفالت مکانیزه شده است.

سالاری‌پور با اشاره به اجرای عملیات روکش آسفالت مکانیزه در محورهای اصلی و پر تردد منطقه چون بلوار ابوذر، نبرد، کریمشاهیان و اکبر آبادی افزود: علاوه بر انجام بیش از ۱۱ هزار تن آسفالت برای تکمیل بهسازی این محورها و سایر نقاط پیش بینی شده در طرح، نوسازی معابر غیر بزرگراهی و تسریع در تکمیل پروژه‌های عمرانی منطقه برای پایان سال و سال پیش رو در دستور کار است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 963287

مهمترین اخبار ایران و جهان: