نیوز سیتی!
27 آذر 1401 - 11:52

دستگاه ایکس ری درایستگاه راه آهن طبس نصب شد/جذب اعتبار برای پروژه

بیرجند-مدیرکل راه آهن شرق گفت: در چند ماه گذشته توانسته‌ایم اعتبارات خوبی را اخذ کنیم و دستگاه ایکس ری در ایستگاه راه آهن طبس نصب شده است.

علی حکامی قاسمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در چند ماه گذشته توانسته‌ایم اعتبارات خوبی را اخذ کرده و در این راستا پروژه‌های زیادی تعریف شده است.

مدیرکل راه آهن شرق با اشاره به بخشی از فعالیت‌های در دست اقدام بیان کرد: سازه فضایی ایستگاه راه آهن طبس مراحل پایانی را می‌گذراند و دستگاه ایکس ری که از برندهای معتبر و به روز می‌باشد، در این ایستگاه نصب شده است.

آسانسور سکوی مسافری تا یک ماه دیگر به بهره برداری می‌رسد

حکامی قاسمی افزود: آسانسور سکوی مسافری هم نهایی شده و تا یک ماه دیگر این پروژه به اتمام می‌رسد.

وی گفت: در ایمن سازی ترانشه ها ۳۴ میلیارد تومان و ۱۷ میلیارد تومان هم در زمینه پروژه‌های ساختمانی اعتبار جذب شده است.

مدیرکل راه آهن شرق با اشاره به اینکه در خصوص آب رسانی به ایستگاه‌ها اقدامات خوبی در حال انجام است، اظهار کرد: امیدواریم مجموع این خدمات موجب رضایت مسافران راه آهن شرق را فراهم کند.

مجوز سوله چند منظوره اخذ شده است

حکامی قاسمی اظهار کرد: در ایستگاه طبس با اعتباری حدود ۲۵ میلیارد تومان مجوز سوله چند منظوره اخذ شده است.

وی بیان کرد: در خصوص منازل سازمانی به عنوان یکی از مطالبات همکاران فاز اولیه آن با ۱۲ واحد به مشاور سپرده و جانمایی آن در طرح جامع ایستگاه طبس دیده شده است.

مدیر کل راه آهن شرق ادامه داد: برنامه محوطه سازی ایستگاه طبس را در دست اقدام داریم تا ضمن حفظ زیبایی محوطه، نیازهای دسترسی مسافران و همکاران از یکدیگر تفکیک شده و سهولت دسترسی مسافران به سالن انتظار و سکوی مسافری به دست آید.

به روز شدن تجهیزات مدیریت ترافیک

حکامی قاسمی بیان‌کرد: در زمینه به روز شدن تجهیزات مدیریت ترافیک محور هم اعتبارات و تجهیزات به روز مطالبه و اخذ گردیده که به زودی نصب خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه انجام این پروژه‌ها هزینه‌های نگهداری را کاهش خواهد داد، یادآور شد: ساختمان اداری سنگان کلید خورده و در خواف نیز در حال انجام است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 917688

مهمترین اخبار ایران و جهان: