نیوز سیتی!
22 آذر 1401 - 18:12

تشکیل کارگروهی از بزرگان فوتبال آلمان برای کمک به مانشافت

اتحادیه فوتبال آلمان کارگروهی متشکل از بزرگان فوتبال این کشور برای کمک به مانشافت تشکیل داده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اتحادیه فوتبال آلمان رسماً اعلام کرد یک کارگروه متشکل از اولیور کان، کارل هاینتس رومنیگه، ماتیاس سامر، رودی فولر و اولیور مینتزلاف شکل داده است که وظیفه آنها مشاوره، حمایت و کمک به هانسی فلیک، تیم ملی و این اتحادیه تا مسابقات یورو 2024 و بعد از آن خواهد بود. پس از اینکه تیم ملی آلمان در همان مرحله گروهی جام جهنی 2022 قطر حذف شد، اتحادیه فوتبال آلمان تصمیم گرفت به فلیک همچنان اعتماد کند و تا یورو 2024 با او به همکاری ادامه دهد.

برند نوئندورف رئیس اتحادیه فوتبال آلمان امروز (سه‌شنبه) با حضور در نشست خبری گفت: ما با افرادی صاحب تجربه و تخصص زیادی مذاکره کردیم. ما یک کارگروه برای اتحادیه فوتبال آلمان تشکیل خواهیم داد که شامل الکساندر وهرله، فیلیپ لام به‌عنوان مدیر مسابقات و خانم سلیا شاشیچ به‌عنوان سفیر اتحادیه فوتبال آلمان می‌شود.

وی افزود: گروه دومی هم وجود خواهد داشت که می‌خواهم آن را یک گروه مشورتی بنامم. این در مورد آینده ورزشی اتحادیه فوتبال آلمان است، گروهی که به جایگاه ما در سال 2024 و بعد از آن کمک می‌کند و در زمینه بازیکنان جوان و استعدادها باعث ارتقای ما خواهد شد. هفته گذشته با این کارگروه صحبت‌های زیادی انجام دادیم.

رئیس اتحادیه فوتبال آلمان تصریح کرد: کارل هاینتس رومنیگه، رودی فولر، اولیور کان، ماتیاس سامر و اولیور مینتزلاف از اعضای این کارگروه هستند. اعضای این کارگروه با فوتبال مردان و تیم ملی آلمان آشنا هستند و ما می‌توانیم انگیزه و انرژی خوبی برای همکاری با هم داشته باشیم. در مورد ویژگی‌های این تیم صحبت خواهیم کرد. جانشین بیرهوف باید اینگونه باشد.

نوئندورف در تکمیل صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: این دایره‌ای از افراد بسیار مورد احترام است و فکر نمی‌کنم منافع باشگاه‌های خودشان در اولویت باشد. هدف ما این است که ببینیم چگونه می‌توانیم تیم ملی آلمان را به مسیر درست بازگردانیم و دوباره یک تیم ملی موفق بسازیم. آنها حس فوق‌العاده‌ای دارند و احساس مسئولیت چیزی است که من در مذاکرات با این گروه احساس کردم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 908988

مهمترین اخبار ایران و جهان: