نیوز سیتی!
30 آذر 1401 - 12:04

برگزاری یادواره «سردار دلها» در کوهبنان با ویژه‌برنامه «قله»

فرماندار کوهبنان گفت: به‌مناسبت سالگرد شهادت سردار دلها برنامه ویژه قله در شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی امروز در جلسه شورای اداری کوهبنان اظهار داشت: کوهبنان باید یک آیینه برای انعکاس اخبار داشته باشد که تقویت هفته‌نامه کوهبنان ضروری است.

عفت شریعتی‌کوهبنانی با بیان اینکه مصوبات سفر رئیس بنیاد مستضعفان در سه ماه آینده عملی شود تا شاهد اقدامات بیشتر و موثر بنیاد در سال آینده باشیم، گفت: باید تلاش کنیم کوهبنان را در عرصه‌های مختلف تقویت کنیم تا به جایگاه واقعی خودش در کشور برسد، ضمن اینکه در سالگرد سردار دلها برنامه‌های در خور شأن برگزار کنیم.

فرماندار کوهبنان نیز در این نشست، عنوان کرد: به مناسبت سالگرد شهادت سردار دلها برنامه ویژه قله را در شهرستان داریم که برگزاری یادواره سردار دلها، توزیع بسته‌های فرهنگی از مهمترین برنامه‌های این ایام است.

مجید توکلی تصریح کرد: مسؤولان ادارات در زمان ماموریت جانشین معرفی کنند، پیگیر اعتبارات تخصیص داده باشند، از مدیران‌کل جهت حضور در شهرستان دعوت کنند، حمایت از هفته‌نامه محلی شهرستان داشته و صرفه‌جویی در مصرف گاز ادارات را مد نظر داشته باشند.

به گزارش فارس، کمک به جابجایی سیل‌بند، اختصاص بودجه جهت تعریض بلوار صدوقی، ابلاغ طرح جامع شهری کوهبنان، تخصیص وام‌های اقتصاد مقاومتی توسط بسیج، جذب مربی و مساعدت برای فعال شدن کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای، جذب اعتبار ویژه برای بیمارستان‌های ضررده، پیگیری چارت سازمانی درمانگاه پابدانا، پیگیری مشکلات کارگران و مطالبات معادن، همکاری صندوق امداد ولایت با بنیاد علوی، توزیع بسته‌های معیشتی نهاد آبادانی و‌ پیشرفت از جمله درخواست‌های حاضران بود.

پایان پیام/۸۰۰۱۲/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 924444

مهمترین اخبار ایران و جهان: