نیوز سیتی!
24 آذر 1401 - 23:07

سواد رسانه‌ای در مدارس سرعین تدریس می‌شود

سرعین- فرماندار شهرستان سرعین گفت: سواد رسانه‌ای با هدف آشنایی دانش‌آموزان با ترفندهای دشمن در مدارس تدریس می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، باقر باقرزاده عصر پنجشنبه در اختتامیه کارگاه‌های آموزشی سواد رسانه‌ای و سبک زندگی ایرانی اسلامی با بیان اینکه فضای مجازی در کنار ارزش‌های بسیار آن مکان نفوذ بیگانگان است، اظهار کرد: سواد رسانه‌ای با هدف آشنایی دانش‌آموزان با ترفندهای دشمن در مدارس تدریس می‌شود و دبیران نباید در این زمینه از کمک متخصصان فناوری غافل شوند.

وی بیان کرد: با توجه به هجمه‌ها در فضای مجازی به ارزش‌ها و مقدسات اسلامی نباید بگذاریم جوانان و نوجوانان به راحتی تسلیم فرهنگ غرب و هجوم به ارزش‌های اسلامی بشوند.

فرماندار شهرستان سرعین خاطرنشان کرد: اگر دانش‌آموزان سواد رسانه‌ای را به خوبی یاد بگیرند هجمه‌های فرهنگی دشمن در فضای مجازی روی آنها تأثیر نخواهد گذاشت.

باقرزاده به اغتشاشات اخیر نیز اشاره کرد و گفت: ملت سرافزار ایران اسلامی همواره از تهدیدها برای خود فرصت‌هایی ایجاد کرده است و حوادث اخیر نیز فرصت ایجاد یک نسل انقلابی و سرافزار را برای اهتزاز پرچم ایران اسلامی ایجاد خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، کارگاه سبک زندگی اسلامی ایرانی و سواد رسانه‌ای طی ۵ مرحله در روستاهای شهرستان توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرعین با شرکت حداکثری اهالی برگزار شد و در این کارگاه معایب و محاسن استفاده از فضای مجازی توسط اساتید دانشگاه و محققین مرتبط با حوزه رسانه و جامعه شناسی مورد بررسی قرار گرفت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 913344

مهمترین اخبار ایران و جهان: