نیوز سیتی!
21 آذر 1401 - 12:51

همدانی: خبرهای خوبی از استقلال به گوش نمی‌رسد/ بیشتر از سرمربی نیاز به مدیران برنامه‌محور داریم

پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است فوتبال کشورمان به جای بحث تغییر سرمربی تیم ملی نیاز به مدیرانی دارد که برنامه‌محور باشند.

ستار همدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دربی هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال و شرایط تیم استقلال اظهار داشت: خبرهای خوبی از استقلال به گوش نمی‌رسد. یکسری مشکلات وجود دارد که اگر فکری برای آنها نشود، به استقلال ضربه می‌زند. نمی‌دانم پشت پرده این مشکلات و اتفاقات چیست، اما تیم در آستانه دربی نیاز به تمرکز دارد. اگر این حواشی و مشکلات را از استقلال دور نکنند، از کورس قهرمانی عقب می‌افتد.

وی در مورد عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 قطر، تصریح کرد: اینکه دراگان اسکوچیچ را کنار گذاشتند و قطع همکاری کردند، جای بحث دارد اما باید کسی را می‌آوردیم که اشراف کامل به فوتبال ایران داشته باشد و شخصیت کاریزماتیک او در مجامع بین‌المللی به تیم ملی کمک کند، به همین دلیل در آن مقطع تصمیم خوبی گرفته شد. انتخاب کارلوس کی‌روش می‌توانست مثبت ارزیابی شود، اما کیفیت بازی‌های تیم ملی جای بحث داشت.

هافبک پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان خاطر نشان کرد: پیش از بازی با انگلیس حواشی و اتفاقاتی افتاد که تأثیرش را گذاشت و شش گل خوردیم. برخلاف بازی با انگلیس که تمرکز نداشتیم بازی با ولز خوب بودیم و می‌توانستیم بیشتر از دو گل هم به حریف بزنیم. در دیدار با آمریکا کیفیت لازم را نداشتیم، اما باخت هم حق‌مان نبود و می‌توانستیم مساوی را بگیریم و به مرحله بعد صعود کنیم. با توجه به اینکه مسن‌ترین تیم جام جهانی بودیم می‌طلبد که جوانگرایی کنیم تا برای دوره بعد آینده‌نگری کرده باشیم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان راجع به اینکه موافق ادامه همکاری فدراسیون فوتبال با کی‌روش هست یا خیر، گفت: بیشتر از بحث کی‌روش، فوتبال ما نیاز به مدیران درست و حسابی دارد که برنامه داشته باشند. تیم‌های مختلف دنیا براساس اهداف‌شان دست به تغییر می‌زنند، اما تصمیمات ما خیلی زود تغییر می‌کرد. بنابراین، ما بیشتر از سرمربی نیاز به مدیران برنامه‌محور داریم، حتی اگر لازم باشد از خارج از کشور مدیر بیاورند.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 906000

مهمترین اخبار ایران و جهان: