نیوز سیتی!
29 آذر 1401 - 14:52

خیران در تامین اقلام شب یلدا برای محرومان مشارکت کنند

لامرد - رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان لامرد گفت: خیران و مردم می توانند در تامین اقلام شب یلدا برای محرومان مشارکت داشته باشند.

احمد محمودی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرا رسیدن شب یلدا و همراهی مردم وخیرین اظهار داشت: هر کدام یک از افراد جامعه با هر مبلغی هرچند کوچک و ناچیز برای دستگیری از نیازمندان در این شب دلی را بدست آوریم و در راستای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ مهر و محبت گام های موثری را برداریم.

وی با بیان این مطلب که هدف از برگزاری و دورهمی شب یلدا استمرار صله رحم است، افزود: فرهنگ نوع‌دوستی از نمادهای دینی ما ایرانیان است، و ما می توانیم شب یلدا را با کمی انفاق و در نظر گرفتن سهمی برای خانواده های نیازمند یک شب خاطره انگیز همراه با مهربانی را برای نیازمندان رقم بزنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان لامرد گفت: امید است در آستانه شب یلدا، با تقسیم مهربانی و سبدهای هدیه یلدایی توسط خیرین نیک اندیش گرمابخش محفل خانواده های نیازمند در این شب های سرد باشیم و شادی ایتام و نیازمندان را میهمان شادی یلدای خود کنیم.

محمودی با قدردانی از خیرین عزیز در حفظ این سنت خوب و همچنین تقسیم مهربانی در بلندترین شب سال تصریح کرد: همه مردم عزیز می توانند وجوهات نقدی خود را با توجه به نیت خود به شماره حساب های اعلام شده واریز کنند، همچنین با ارسال بسته های اهدایی نظیر آجیل، میوه، شیرینی، مواد غذایی و … به کمیته امداد و مراکز نیکوکاری این نهاد، شادی بخش یلدای نیازمندان باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 922388

مهمترین اخبار ایران و جهان: