نیوز سیتی!
03 دی 1401 - 10:25

زنجان محور مسدود ندارد/ کاهش دید افقی در محورهای کوهستانی

رئیس اداره مدیریت راه‌های استان زنجان با اشاره به وجود بارش در همه نقاط استان که در محورهای کوهستانی با باد و مه‌گرفتگی همراه است، گفت: در حال حاضر همه جاده‌های استان باز است و تردد در آن‌ها به صورت روان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، طبق پیش‌بینی انجام شده بارش برف و باران از صبح امروز در مناطق مختلف استان آغاز شده و ادامه دارد.

بنا به گفته رئیس اداره مدیریت راه‌های استان زنجان در حال حاضر بارش برف در همه محورها به غیر از محور زنجان به تبریز که بارش به صورت باران است، استان ادامه دارد.

محمد محمدی با بیان اینکه بارش در محورهای کوهستانی با باد همراه است، افزود: مه‌گرفتگی در محورهای زنجان- ماهنشان، زنجان- دندی، زنجان- بیجار و زنجان به طارم وجود دارد به همین دلیل دید افقی پایین آمده و تردد را مشکل مواجه کرده است.

وی با تاکید بر پرهیز از انجام سفر غیرضروری در محورهای زنجان- ماهنشان، زنجان- دندی، زنجان- بیجار و زنجان به طارم ادامه داد: در ضرورت انجام سفر، تردد بدون زنجیر چرخ به ویژه در محورهای زنجان به دندی و تخت سلیمان و زنجان به طارم میسر نیست.

رئیس اداره مدیریت راه‌های استان زنجان با اشاره به ضرورت تجهیز خودروها به تجهیزات زمستانی افزود: در حال حاضر با وجود بارش همه محورها باز است و تردد در آن‌ها به صورت روان ادامه دارد منتهی رانندگان باید سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 929644

مهمترین اخبار ایران و جهان: