نیوز سیتی!
11 آذر 1401 - 15:35

دولت با قدرت تمام در مسیر انقلاب و خدمت به مردم در حال حرکت است

پردیس- امام جمعه پردیس گفت: دولت با قدرت تمام در مسیر انقلاب و خدمت به مردم در حال حرکت است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته پردیس ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: ایام فاطمیه چشمه جوشان بصیرت و تبیین است.

حسینی افزود: ما به دشمنان خود یعنی آمریکا و غربی‌ها و سران عرب مرتجع از جمله سعودی می‌گوئیم که خیلی خبیث هستید خودتان جنایت کردید و اغتشاش و آشوب درست کردید و جوانانمان را به شهادت رساندید و حتی کشته سازی کردید و حالا دنبال مقصر می‌گردید، آگاه باشید که شکست سخت‌تری از ملت غیور ایران خواهید خورد.

امام جمعه پردیس بیان داشت: کشورهای اروپایی و آمریکا با عجله و شتاب، در شورای حقوق بشر سازمان‌ملل قطعنامه ضد ایرانی را تصویب کرده‌اند تا یک هیأت حقیقت‌یاب درباره ادعاها در خصوص نقض حقوق بشر توسط ایران در اغتشاشات اخیر تشکیل بشود و علت این عجله دشمن این است که در شرایط اغتشاشات کشور به خیال خود بتوانند مردم و مسئولان را تحت فشار قرار داده و دچار خطای محاسباتی کنند و در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان کوتاه بیایند.

وی عنوان داشت: سالهاست مردم برای دریافت خانه‌های خود در شهر پردیس در رنج و عذاب هستند، برای مردم دیگر صبری نمانده و در آینده اگر لازم باشد بیشتر و آشکار تر درباره این موضوع صحبت خواهم کرد.

خطیب نماز جمعه پردیس اظهار داشت: دولت با قدرت تمام در مسیر انقلاب و خدمت به مردم در حال حرکت است و دشمنان از این اقدامات به شدت عصبانی هستند و شاهد هجمه، آشوب، جعل اخبار از سوی دشمنان هستیم و همه و همه به این دلیل است که دولت درست حرکت می‌کند و انشاالله به زودی گشایش‌های خوبی برای مردم ایجاد خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 893100

مهمترین اخبار ایران و جهان: