نیوز سیتی!
25 آذر 1401 - 12:05

مهلت ثبت‌نام المپیادهای علمی دانش‌آموزی تمدید شد

مهلت ثبت‌نام المپیادهای علمی دانش‌آموزی کشور که از چهارشنبه 16 آذر 1401 آغاز شد و امروز 25 آذر پایان می‌پذیرفت، تا 28 آذر تمدید شد.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، ثبت‌نام المپیادهای علمی دانش‌آموزی کشور از چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ آغاز شد و امروز ۲۵ آذر پایان می‌پذیرفت که تا پایان روز دوشنبه ۲۸ آذر تمدید شد.

ثبت‌نام المپیادهای علمی دانش‌آموزی صرفا به صورت اینترنتی بوده و دانش‌آموزان داخل و خارج کشور می‌توانند با مراجعه به سامانه المپیادهای علمی به نشانی my.medu.ir ثبت‌نام کنند.

مدارک لازم جهت ثبت نام: فایل عکس ( ۴۰۰ ×۳۰۰ پیکسل یا ۳۰۰ × ۲۰۰ پیکسل و در قالب JPG ) با زمینه سفید مربوط به سال جاری دانش‌آموز مورد نیاز است. حجم این فایل نباید از ۷۰ کیلوبایت بیشتر باشد. در صورت استفاده از هرگونه تصاویر قدیمی و غیر از عکس دانش‌آموز شرکت کننده ثبت‌نام ایشان باطل خواهد شد. ضمناً عکس دختران باید با حجاب اسلامی بوده و چهرۀ آنان کاملاً واضح و مشخص باشد.

مبلغ ثبت‌نام برای هر المپیاد ۸۰۰ هزار ریال معادل هشتاد هزار تومان است که صرفاً از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی سامانه ثبت‌نام دریافت می‌شود و ضروری است داوطلبان پس از طی فرآیند ثبت‌نام و پرداخت، شماره پیگیری را که به منزله ثبت‌نام قطعی است دریافت کرده و آن را جهت استفاده در مراحل بعدی نزد خود نگهداری کنند.

برای اطلاعات بیشتر از منابع و زمان آزمون‌ها، بخشنامه را دانلود کنید:   المپیادهای علمی دانش‌آموزی المپیادهای علمی دانش‌آموزی  

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 913900

مهمترین اخبار ایران و جهان: