نیوز سیتی!
28 آذر 1401 - 20:45

دستگیری قاتل شیروانی در یک استان جنوبی

بجنورد- فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به قتل یک شهروند شیروانی به دلیل اختلافات طایفه‌ای در شیروان، گفت: پلیس استان قاتل را در یکی از استان‌های جنوبی دستگیر کرد.

سردار سعید مطهری زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حدوداً ۲ ماه قبل در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد تیراندازی منجر به مجروحیت ۲ نفر در یکی از محلات شهر شیروان، بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی موضوع را با جدیت در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه یکی از مجروحان این حادثه به علت شدت جراحات وارده و خونریزی شدید در بیمارستان فوت می‌کند، گفت: عامل تیراندازی بلافاصله قبل از حضور مأموران از محل متواری و اقدامات فنی و اطلاعاتی کارآگاهان پرونده با جدیت بیشتری برای دستگیری متهم ادامه پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه اختلافات طایفه‌ای عامل اصلی این تیراندازی بود، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی در رابطه با این پرونده دریافتند که این فرد در یکی از استان‌های جنوبی کشور حضور دارد.

سردار مطهری زاده ادامه داد: کارآگاهان با هماهنگی صورت گرفته و اخذ نیابت قضائی به استان موردنظر اعزام و بعد از شناسایی دقیق محل حضور متهم، وی را در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

این مقام ارشد انتظامی در خراسان شمالی بابیان اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده و معرفی به مرجع قضائی در استان خراسان شمالی راهی زندان شد، خاطرنشان کرد: پلیس امروز ثابت کرده است که به هیچ‌وجه اجازه نخواهد داد تا مجرمان و هنجارشکنان در جامعه به راحتی جولان دهند و امنیت و آرامش مردم را مختل کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 920644

مهمترین اخبار ایران و جهان: