نیوز سیتی!
15 فروردین 1402 - 21:35

حضور یک هزار و ۴۰۰ گروه جهادی در مناطق محروم خراسان‌شمالی/ ۱۱ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع خواهد شد

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: در راستای برگزاری رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه به مناسبت ماه مبارک رمضان ۱۱ هزار بسته معیشتی به همت مجموعه سپاه و بسیج استان تهیه و توزیع می‌شود.

سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: در راستای اجرای ماموریت‌های سپاه، گروه‌های جهادی در ایام نوروز که با ماه مبارک رمضان تقارن داشت، تعداد یک‌هزار و ۴۰۰ گروه جهادی بسیجی در مناطق مختلف حضور پیدا کردند. 

وی با بیان اینکه این اردوها شامل ۹۰۰ گروه برادر و ۵۰۰ گروه خواهر بوده است، گفت: در حوزه‌های مختلف آبرسانی، خدمات عمومی، بهداشتی،درمانی، پزشکی، اجتماعی و کشاورزی خدمات جهادی انجام گرفته است.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی افزود: این گروه‌ها از قبل در مناطق هدف حضور پیدا کرده، نیازها را احصا و با آمادگی کامل در ایام نوروز خدمات‌رسانی کردند.

وی ادامه داد: در بحث نحوه حضور گروه‌های جهادی در این مناطق چون جهادگران روزه‌دار بودند، ده شبانه روز در نقاط مختلف استان بیتوته کرده و در جهت خدمت به مردم قدم برداشتند.

سردار فرجی در ادامه بیان داشت: در راستای بیانات مقام معظم رهبری پیرو برگزاری رزمایش مواسات و همدلی و کمک‌های مؤمنانه، با آغاز ماه مبارک رمضان این رزمایش در خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مرحله از رزمایش مواسات در خراسان‌شمالی به همت مجموعه سپاه و بسیج استان، تعداد ۱۱ هزار بسته معیشتی تهیه شده که به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) بین خانواده محروم و نیازمند استان توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی اضافه کرد: بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، خرما، حبوبات، ماکارونی و مرغ است که ارزش ریالی هر بسته یک میلیون تومان و در مجموع ۱۱ میلیارد تومان است.

وی یادآور شد: همچنین در ایام ماه مبارک رمضان تعداد ۱۰ هزار غذای گرم نیز پخت و بین خانواده محروم و نیازمند استان توزیع می‌شود.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1128144

مهمترین اخبار ایران و جهان: