نیوز سیتی!
26 فروردین 1402 - 13:01

برگزاری 25 جشن گلریزان برای آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد

مدیر ستاد دیه استان آذربایجان‌غربی از برگزاری 25 جشن گلریزان برای آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، امیر سهرابی مدیر ستاد دیه استان آذربایجان‌غربی ضمن تحسین اراده وهمت مردم مسلمان استان آذربایجان‌غربی از امت خیّر در شهرها و بخش تقدیر کرد و اظهاراشت: با احساس مسئولیت مردم مسلمان در تمام صنوف و اقشار حتی در بخش‌های کوچک تا ۲۶ فروردین ماه ۱۵ جشن گلریزان آزادی زندانیان نیازمند برگزار شده است و ۱۰ مراسم جشن گلریزان در شهرها و بخش‌های مختلف تا پایان ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود  .

وی گفت:  امروز ۲۶ فروردین ماه بخش‌های  نوشین شهر و نالوس در اشنویه با حضور مردم خیّر جشن گلریزان آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد برگزار می نمایند.

وی ادامه داد : امسال اولین بار است با احساس نوعدوستی مردم مسلمان استان آذربایجان‌غربی حتی در بخش های کوچک و اتحادیه ها و اصناف گلریزان آزادی برگزار می نماییم .

سهرابی ادامه داد: در روزهای آتی با میزبانی روسای دادگستری و فرمانداران شهرهای مهاباد،پیرانشهر، تکاب، شاهیندژ ، پلدشت و چالدران و برای دومین سال پیاپی بخش مرگنلردر شمال استان گلریزان آزادی برگزار خواهند کرد.

 مدیر ستاددیه استان آذربایجان‌غربی گفت:تا به امروز ماحصل برگزاری ۱۵ جشن گلریزان آزادی زندانیان نیازمند ۱۶۰میلیارد ریال کمک مردمی به صورت نقدی و ۵۰ میلیارد ریال به صورت تعهدات خیرین می باشد که با پیگیری مسئولین و خیّرین تا پایان ماه رمضان وصول می‌گردد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1151088

مهمترین اخبار ایران و جهان: