نیوز سیتی!
29 فروردین 1402 - 23:12

هنرمندان برای ترویج ارزش‌های اسلامی همت داشته باشند

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت هفته هنر گفت: هنرمندان باید برای ترویج و توسعه ارزش های انقلاب اسلامی تلاش و همت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی شامگاه سه شنبه در اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی (حوزه هنری استان مازندران)، ضمن گرامیداشت هفته هنر اسلامی و ایام اظهار کرد: تحقق شعار سال با فعالیت جهادی مدیران و همراهی مردم امکان‌پذیر است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آوینی افزود: از اینکه هنرمندان استان بهترین اثر مکتوب را رقم زده و به نشر رساندند خوشحال هستیم و این اثر باید انعکاس کشوری پیدا کند.

آیت الله محمدی لائینی گفت: مقام معظم رهبری در اولین روز از ماه مبارک رمضان فرمودند قاریان باید به‌منظور تأثیرگذاری قرآن تلاوت کنند زیرا قرائت فقط برای قرائت نیست و هنر هم برای تأثیرگذاری اهمیت دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: هنرمندان باید هنر خود را برای ترویج و توسعه ارزش‌های انقلاب اسلامی به‌کار بگیرند و در خود جامعه هنر تأثیر داشته باشد.

این مسئول تصریح کرد: مشاهده تجلیات هنر در زندگی هنرمندان ضروری است و در ظاهر و باورهایشان باید مشخص باشد و تجلی این تأثیرگذاری و هنر در بین هنرمندان است.

این مراسم با برپایی محفل شعرخوانی جمعی از شاعران و تجلیل از چند هنرمند فعال این مرکز و چهره برتر هنر انقلاب و همچنین مدیران اجرایی فعال در عرصه هنر و رونمایی از دو کتاب قافله قلم و قصه آقا از تولیدات حوزه هنری استان مازندران همراه بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1158444

مهمترین اخبار ایران و جهان: