نیوز سیتی!
29 فروردین 1402 - 15:30

وزش باد و افزایش دما، پدیده غالب جوی در زنجان خواهد بود

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با تاکید بر پایداری جوی استان تا فردا گفت: وزش باد و افزایش دما از پدیده‌های جوی پیش‌بینی شده برای استان برای روزهای پنج‌شنبه تا شنبه است.

محمدرضا رحمن‌نیا، مدیرکل هواشناسی استان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی امروز و فردا شرایط نسبتا پایداری در منطقه حاکم خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه آسمان استان برای امروز و فردا صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود، افزود: این وضعیت جوی از بعدازظهر با وزش باد همراه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه از روز پنجشنبه شدت وزش باد افزایش خواهد یافت و در برخی مناطق به حد نسبتا شدید خواهد رسید، تصریح کرد: وزش باد نسبتا شدید در روزهای جمعه و شنبه نیز ادامه خواهد داشت و روز جمعه بارش‌های رگباری پراکنده و رعدوبرق نیز دور از انتظار نخواهد بود.

رحمن‌نیا ادامه داد: دمای استان زنجان همچنان روند افزایشی خواهد داشت و هوا گرمتر خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان افزود: داده‌های ایستگاه‌های هواشناسی استان در 24 ساعت گذشته نشان می‌دهد که حلب با 22 درجه سلسیوس و خیرآباد با یک درجه سلسیوس، به ترتیب گرم‌ترین و سردترین ایستگاه‌های هواشناسی استان زنجان بوده‌اند.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1157944

مهمترین اخبار ایران و جهان: