نیوز سیتی!
18 فروردین 1402 - 12:03

خیرین ۴۲۰ مدرسه در اردبیل احداث کردند

اردبیل- رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل گفت: خیرین استان اردبیل ۴۲۰ مدرسه در قالب یک هزار ۶۶۲ کلاس را در اردبیل احداث کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قرآن نویس صبح جمعه در آئین تجلیل از خیرین بنیاد کودکان بی سرپرست و سرطانی و مدرسه ساز استان اردبیل اظهار کرد: در کنار ساخت این مدارس ۸۷ مدرسه در قالب ۳۲۶ کلاس درس نیز در دست اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۴۰۳ کودک مبتلا به سرطان در استان تحت پوشش بنیاد شمیم مهر قرار دارند که از این تعداد ۱۰۸ نفر تحت درمان بوده و ۱۰۸ بیمار بهبودی حاصل کرده اند.

رئیس بنیاد حمایت از کودکان مبتلا به سرطان استان افزود: با حمایت خیرین این بنیاد، هیچ نگرانی از بابت هزینه‌های درمانی کودکان مبتلا به سرطان نداریم.

قرآن‌نویس با اشاره پرداخت هزینه تحصیلی کودکان بی سرپرست گفت: تاکنون ۵۲ نفر از این کودکان در مقاطع مختلف تحصیلی فارغ التحصیل شده اند.

وی از آمادگی این مؤسسه برای سرمایه گذاری کلان در حوزه درمان در استان در قالب خیریه خبر داد و افزود: در این راه نیازمند همراهی و پیشقدمی خیرین و پزشکان و کارشناسان متخصص هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر در این مراسم از تعدادی از خیرین بنیاد کودکان بی سرپرست و مبتلا به سرطان و مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل تجلیل شد.

در ادامه این مراسم به پاس حمایت‌ها و همراهی‌های مستمر از بنیاد، تندیس عالی بنیاد به سید محمد اعتماد اعجازی فرماندار اردبیل اردبیل اهدا شد.

همچنین نشان خیرین مدرسه ساز استان به مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان و مدیر کل آموزش و پرورش استان اهدا شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1132900

مهمترین اخبار ایران و جهان: