نیوز سیتی!
02 اردیبهشت 1402 - 08:52

تأکید ائمه جمعه کرمان بر حفظ دستاوردهای ماه مبارک رمضان

ائمه جمعه کرمان امروز در خطبه‌های نماز عید فطر با تبریک این عید سعید، عید عبودیت و بندگی، بر حفظ دستاوردهای ماه مبارک رمضان تأکید کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام اصغر عسکری صبح امروز در خطبه‌های نماز عید فطر رفسنجان اظهار کرد: خداوند در سوره مبارکه محمد(ص) یک فرمان به ما داده که می‌فرماید«مردم از خدا و رسول خدا اطاعت کنید و اعمال خودتان را باطل نکنید». یکی از موضوعات مهمی که بعد از ماه رمضان باید مورد توجه همگانی و جدی قرار بگیرد مسأله حفظ دستاوردهای ماه رمضان است.

امام جمعه رفسنجان ادامه داد: کسی که حسنه‌ای بیاورد و آفت‌زده نشود خداوند ده برابر به او پاداش می‌دهد و از فضلش او را بهره‌مند می‌کند.

سپاه در تمام عرصه‌های خدمت پیشگام است

 حجت‌الاسلام احمد ابراهیمی امام جمعه موقت کوهبنان نیز اظهار داشت: عید فطر جزو بزرگترین اعیاد اسلامی است در این روز خدا به روزه‌داران پاداش واقعی بدون حساب عطا می‌کند.

 وی ابراز داشت: خداوند در روز عید فطر مومنان را به خواندن نماز عید دعوت می‌کند در حالی که ملائکه به دستور خداوند روزه‌داران واقعی را رحمت و‌مغفرت بشارت می‌دهند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی افزود: در عید فطر باید زکات فطره پرداخت شود که به زکات دین، زکات بدن و زکات برای اجازه افطار شهرت دارد زکات فطره سبب قبولی روزه و جلوگیری از مرگ ‌زودرس می‌شود

وی بیان داشت: روز دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران است، نهاد مقدسی که در حوزه دفاعی، امنیتی، فرهنگی، سازندگی و محرومیت‌زدایی دستاوردهای مهمی داشته و همواره در حفظ و حراست از انقلاب و آرمان‌های نظام اسلامی پیشقدم بوده است.

اکثریت مردم حجاب را مطالبه دارند

حجت‌الاسلام علی‌اکبر کرمانی امام جمعه بردسیر نیز بیان داشت: بندگان خدا مواظب باشید دستاوردهای ماه رمضان را پایمال نکنید.

وی ادامه داد: حضرت آقا دو خواسته مهم و اساسی از مردم در حفظ وحدت و حجاب و عفاف داشتند که نباید اجازه داد دشمن به خواسته‌های خود برسد و این دو موضوع مهم در کشور کمرنگ شود.

کرمانی تصریح کرد: اقلیت مردم هنجارشکنی می‌کنند و اکثریت مردم حجاب را مطالبه دارند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1164000

مهمترین اخبار ایران و جهان: