نیوز سیتی!
27 فروردین 1402 - 10:37

مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی آستین همت را بالا زنند

رامسر- امام جمعه رامسر از مسئولان خواست برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در سال مهار تولید و رشد تولیدات، آستین های همت را بالا زنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود علیخانی صبح یکشنبه در جمع مسئولان شهرستان با اظهار این کهبا مشکل اقتصادی، معیشتی و تورم مواجه هستیم از مسئولان خواست آستین‌ها را بالا بزنند، گفت: مسئولان باید بررسی کنند چرا درد اقتصاد درمان نمی‌شود.

وی تصریح کرد: مشکلات و گره‌های کل کشور را باز کنید و در سطح شهرستان رامسر مدیران آتش به اختیار قوانین را به خاطر مردم تسهیل کنند.

وی با اشاره به تعامل با کشورهای منطقه از جمله عربستان افزود: ارتباط با عربستان منافع خوبی برای دنیای اسلام دارد که کار بزرگی برای صلح و سازش و پیشگیری از برادر کشی است.

امام جمعه رامسر با اشاره به اجرای طرح مسکن ملی گفت: افرادی در رامسر هستند که خانه ساختند و نیازمند آب، برق، گاز و کارگشایی مسئولان است.

وی با اشاره به اینکه برای مهار تورم و رشد تولید باید انحصار شکنی شود، افزود: برای رفع مشکلات اصلی کشور در کنار انحصار شکنی باید همه جا شایسته سالاری شود و سهمیه‌ها و رانت‌ها از بین برود.

وی گفت: مردم وفادار که در مناسبت‌هایی مانند روز قدس و ۲۲ بهمن سنگ تمام گذاشتند، وحق آنها مشکلات اقتصادی و پیچیدگی‌های اداری نیست.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1152544

مهمترین اخبار ایران و جهان: