نیوز سیتی!
11 اردیبهشت 1402 - 14:42

سرانه فضای ورزشی در شهرستان دیلم مطلوب است

بوشهر- سرپرست فرمانداری دیلم گفت: شهرستان دیلم در بحث سرانه ورزشی در استان بوشهر در وضعیت خوبی است ولی با این وجود در صدد افزایش سرانه ورزشی شهرستان هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی ظهر دوشنبه در نشست هم اندیشی رؤسای هیئت‌های ورزشی شهرستان دیلم اظهار داشت: شهرستان دیلم در بحث سرانه ورزشی در استان بوشهر در وضعیت خوبی است، ولی با این وجود در صدد افزایش سرانه ورزشی شهرستان هستیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان دیلم افزود: با توجه به سیاست دولت سیزدهم و تاکید استاندار، اولویت اول ما در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌کاره و در حال ساخت است.

وی گفت: امسال قطعاً در کمیته برنامه‌ریزی نگاه ویژه‌تری به حوزه ورزش خواهیم داشت و خبرهای خوبی در این حوزه خواهید شنید.

اسدی ادامه داد: نگاه ورزش کشور به سمت باشگاه‌محوری است و باید خود باشگاه‌ها درآمد زا باشند.

سرپرست فرمانداری دیلم تاکید کرد: ورزش و جوانان شهرستان دیلم باید نسبت به ساماندهی و استفاده از ظرفیت خیرین حوزه ورزش تلاش بیشتری کند.

سرانه فضای ورزشی در شهرستان دیلم مطلوب است

تلاش دولت برای رفع مشکلات و مسائل جامعه ورزشی

سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان دیلم در این نشست با مهم دانستن جایگاه ورزش اظهار داشت: ورزش سالم و هدفمند باعث ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه می‌شود.

محمدامین خلیجی افزود: یکی از راه‌های مقابله با ناهنجاریهای موجود جامعه ورزش است که می‌طلبد بیشتر به این مبحث بها داده شود.

وی گفت: تمام تلاش دولت رفع مشکلات و مسائل جامعه ورزشی است.

سرانه فضای ورزشی در شهرستان دیلم مطلوب است

۲۸ هیئت ورزشی فعال در شهرستان دیلم

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دیلم در این نشست اظهار داشت: حضور ۳۲ هیئت ورزشی و فعال بودن ۲۸ هیئت در شهرستان دیلم نشان از اهمیت و پویایی ورزش در شهرستان دیلم است.

محمد امین لیراوی گفت: شهرستان دیلم از نظر زیرساخت‌های ورزشی در استان رتبه دوم قرار دارد.

وی با اشاره به هزینه‌های زیاد تعمیر و نگهداری اماکن ورزشی افزود: امیدواریم در کمیته برنامه‌ریزی اعتبارات لازم تخصیص داده شود.

لیراوی تاکید کرد: در ۴ سال اخیر در حوزه زیر ساخت اقدامات خوبی نظیر ساخت سالن ورزشی و احداث چمن طبیعی صورت گرفته که نشان از توجه ویژه دولت به حوزه ورزش است.

در ادامه این نشست مشکلاتی نظیر کمبود خوابگاه به تعداد لازم جهت میزبانی مسابقات استانی و کشوری، تعمیر سالن‌های ورزشی، پیست دوچرخه‌سواری، کمبود امکانات ورزش‌های ساحلی و..‌. مطرح شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1180288

مهمترین اخبار ایران و جهان: