نیوز سیتی!
31 فروردین 1402 - 12:18

آمادگی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) برای آبرسانی به ۱۵۷ روستای زنجان

زنجان-فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: ۱۵۷ روستای استان در برنامه طرح آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) قرار دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جهانبخش کرمی، ظهر پنجشنبه در جلسه کارگروه بسیج سازندگی اظهار کرد: ۵ هزار نفر از اقشار مختلف مردم در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق مختلف عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی به تفاهم‌نامه قرارگاه استانداری با محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی(ع) در قالب ساخت خانه محرومان و آبرسانی به ۱۵۷ روستا اشاره کرد و گفت: ما در این زمینه آمادگی داریم و دستگاه‌ها در شهرستان‌ها مستقر هستند تا با عملیاتی شدن تفاهم‌نامه آغاز به کار کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان نیز در ادامه جلسه ابراز کرد: در ماه مبارک رمضان ۳۰۰ هزار پرس غذای گرم و افطاری ساده با کمک مردم و بسیج سازندگی در بین اقشار نیازمند توزیع شده است.

روح‌الله صالحی با اشاره به اینکه ساخت ۳۱۶ واحد مسکن محرومان در تفاهم‌نامه بین کمیته امداد و بسیج سازندگی گنجانده شده، بیان کرد: عملیات اجرایی ۱۶۰ واحد سال گذشته آغاز شد.
وی ادامه داد: احداث ۱۵۶ واحد هم امسال در دستور کار قرار دارد و برنامه داریم تا پایان سال مددجوی فاقد مسکن حائز شرایط در استان نداشته باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1161500

مهمترین اخبار ایران و جهان: