نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1402 - 10:02

رشد ۲۱۱ درصدی پوشش اینترنت پرسرعت روستاهای سمنان در دولت سیزدهم

استاندار سمنان گفت: پیش از دولت سیزدهم، تعداد ۱۳۸ روستا در استان سمنان دارای اینترنت پرسرعت بود و این عدد اکنون به ۴۲۹ روستا افزایش‌ یافته که از رشد ۲۱۱ درصدی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان صبح امروز در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان سمنان که در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری برگزار شد، اظهار کرد: هفته کار و کارگر و هفته معلم را به جامعه پرتلاش کارگری و فرهنگیان کشور و استان سمنان تبریک می‌گویم.

هاشمی با بیان اینکه در سال گذشته شاهد به ثمر رسیدن تلاش مسؤولان و اتفاقات مبارک در حوزه رشد اقتصادی بودیم، گفت: بعد از ۱۸ سال، رکورد بیکاری در استان سمنان در دولت آیت‌الله رئیسی به کمترین نرخ خود معادل ۵.۷ درصد رسیده است.

وی بیان کرد: تا پیش از دولت سیزدهم، تعداد ۱۳۸ روستا در استان سمنان دارای اینترنت پرسرعت بوده و این عدد اکنون به ۴۲۹ روستا افزایش‌ یافته که از رشد ۲۱۱ درصدی برخوردار است.

استاندار سمنان با بیان اینکه تاکنون ۶۰۱ مدرسه در استان سمنان هوشمندسازی شده است، عنوان کرد: در هشت ماه گذشته، معادل ۲۰ سال گذشته برای شهرک‌های صنعتی تأمین آب شده است.‌

هاشمی خاطرنشان کرد: تمام موفقیت‌های به دست آمده در استان سنان را حاصل تلاش تمامی تیم مدیریتی استان و شهرستان‌ها، کارشناسان و سایر مؤثران استان می‌دانم.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1177444

مهمترین اخبار ایران و جهان: