نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1402 - 17:45

۱۸ هزار میلیارد تومان برای پروژه‌های خوزستان در نظر گرفته شد

استاندار خوزستان گفت: مبلغ ۱۸ هزار میلیارد تومان در دور دوم سفر ریاست جمهوری برای پروژه‌های خوزستان در نظر گرفته شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علی‌اکبر حسینی‌محراب استاندار خوزستان امروز در نشست جمع‌بندی و پیگیری نتایج دور دوم سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان در محل استانداری اظهار کرد: در این سفر مصوبات و پروژه های خوبی برای استان در نظر گرفته شده که امیدواریم توسط صدا و سیما، رسانه‌ها و در بسترهای فضای مجازی به شکل مطلوب و گسترده‌ای به مردم شریف استان اطلاع رسانی شود.

وی در ادامه بیان کرد: از مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان نیز انتظار داریم که برای اجرای سریع و زمان‌بندی شده پروژه‌های مصوب پیگیری جدی داشته و بازدید و نظارت میدانی بر روند اجرای طرح‌ها را در دستور کار قرار دهند.

استاندار خوزستان عنوان کرد: مبلغ ۱۸ هزار میلیارد تومان در دور دوم سفر ریاست جمهوری برای پروژه‌های خوزستان در نظر گرفته شد که امیدواریم تاثیر مثبتی بر کیفیت زندگی مردم استان داشته باشد.

حسینی‌محراب خاطرنشان کرد: همچنین در جریان این سفر تفاهم‌نامه هایی میان دستگاه‌های اجرایی و همچنین شرکت‌ها و واحدهای محتلف بخش‌های خصوصی و دولتی منعقد شده است که مدیران بایستی با جدیت این تفاهم‌نامه ها را پیگیری کرده تا به مرحله اجرا برسند.

رئیس شورای اداری استان خوزستان بیان کرد: با توجه به منش رئیس جمهور محترم و سیاست‌های دولت مردمی، بر رعایت ساده‌زیستی و داشتن روحیه مردمداری و حضور بین مردم توسط مدیران تاکید ویژه داریم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1178644

مهمترین اخبار ایران و جهان: