نیوز سیتی!
20 فروردین 1402 - 08:38

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران سخنران راهپیمایی روز جهانی قدس تبریز

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی از امیر سرلشکر موسوی، فرمانده محترم ارتش جمهوری اسلامی ایران، بعنوان سخنران ویژه راهپیمایی شهر تبریز نام برد و گفت: برنامه های مختلف و متنوعی در روز جهانی قدس در شهر تبریز تدارک دیده شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام میکائیل اسکندری صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر استان آذربایجان شرقی در روز جمعه ۲۵ فروردین ماه خبر داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت آرمان فلسطین و قدس شریف در معادلات جهان اسلام، برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس را بسیار تأثیرگذار و اساسی خواند و افزود: اعلام همبستگی مسلمانان سراسر جهان با مردم مظلوم فلسطین و انزجار از اشغالگری و کودک کشی رژیم صهیونیستی، توجه مجامع بین المللی و مدعیان حقوق بشر را به این موضوع جلب کرده و باعث تغییر موازنه قدرت بنفع جبهه مقاومت خواهد شد.

وی اضافه کرد: امسال برنامه های روز جهانی قدس بویژه راهپیمایی با شعار محوری فلسطین محور وحدت جهان اسلام ؛ قدس در آستانه آزادی در سراسر استان آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

اسکندری از امیر سرلشکر موسوی، فرمانده محترم ارتش جمهوری اسلامی ایران، بعنوان سخنران ویژه راهپیمایی شهر تبریز نام برد و افزود: برنامه های مختلف و متنوعی در روز جهانی قدس در شهر تبریز تدارک دیده شده است که خانواده های عزیز و روزه دار در مسیرهای پیش بینی شده به طرف میعادگاه نماز عبادی سیاسی جمعه در مصلای اعظم حضرت امام خمینی(ره)، شاهد این برنامه های خواهند بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1136744

مهمترین اخبار ایران و جهان: