نیوز سیتی!
13 اردیبهشت 1402 - 11:50

حمایت بیش از 1800 فرهنگی از کودکان یتیم و نیازمند ایلام

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام گفت: بیش از 1800 نفر از جامعه فرهنگیان و معلمین از کودکان یتیم و نیازمند مورد حمایت کمیته امداد حمایت کردند.

رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: بیش از 1800 نفر از جامعه فرهنگیان و معلمین از کودکان یتیم و نیازمند مورد حمایت کمیته امداد حمایت کردند.

وی افزود: این تعداد فرهنگی بخشی از آنها ساکن استان و البته اکثریت آنها ساکن استانهای مختلف کشور و خصوصاً تهران هستند که در قالب طرح های اکرام و محسنین حمایت از کودکان یتیم و نیازمند ایلامی را عهده دار شده اند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام با اشاره به حمایت اقشار گوناگون کشور از کودکان یتیم و نیازمند استان در قالب طرح های اکرام و محسنین گفت: هم اکنون بیش از 29 هزار نفر حامی در داخل و خارج از استان حمایت کودکان یتیم و نیازمند مورد حمایت کمیته امداد استان را عهده دار هستند.

طاهری با اشاره به این که مشکلات اقتصادی جامعه و تورم بالا، زندگی خانواده های مددجو و خصوصاً خانواده های بی سرپرست و دارای فرزندان یتیم را سخت کرده است و اعتبارات این نهاد جوابگوی مشکلات عدیده ی خانواده ها نیست انتظار داریم مردم نوع دوست استان و خارج استان در کاستن از مشکلات خانواده های مددجو کمیته امداد را همراهی کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1185500

مهمترین اخبار ایران و جهان: