نیوز سیتی!
13 اردیبهشت 1402 - 19:57

تفاهم‌نامه توانمندسازی شغلی مددجویان خوزستان امضا شد

اهواز- مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: تفاهم‌نامه مشترک کمیته امداد امام خوزستان و یک مؤسسه خیریه با هدف کشف و پرورش استعداد و ایجاد اشتغال ویژه سادات تحت حمایت این نهاد امضا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جمال شیبه بعد از ظهر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: این تفاهم‌نامه به منظور کشف و پرورش استعداد و توانمندسازی افراد تحت حمایت کمیته امداد خوزستان و فرزند سادات با یک مؤسسه تنظیم شده است.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: این تفاهم نامه در راستای خدمات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و توانمندسازی افراد سادات تحت حمایت منعقد شده است.

وی با اشاره به اینکه توانمندسازی شغلی با هدف خودکفایی یکی از سیاست‌های اصلی این نهاد است، ادامه داد: کمیته امداد خوزستان سال گذشته بیش از ۱۵ هزار طرح در قالب ۳۰ هزار فرصت شغلی ایجاد و ۲۵ هزار طرح در سال جاری هدف گذاری کرده است.

مدیرکل امداد خوزستان ادامه داد: امضای این تفاهم نامه، اقدام مشترک به منظور کشف و پرورش استعداد و توانمندسازی توسعه فرصت‌های شغلی با هدف کسب درآمد پایدار است.

شیبه افزود: به موجب این تفاهم نامه، کمیته امداد خوزستان متعهد به تشکیل بانک اطلاعاتی، نیازسنجی و اولویت بندی خدمات، مشاوره شغلی، کمک به فرآیند کاریابی، پرداخت تسهیلات و … شد.

وی با تاکید بر تقویت و گسترش در خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان گفت: با استفاده از ظرفیت مردمی مراکز نیکوکاری مؤسسات خیریه مردمی برای خدمت رسانی بهتر به مددجویان هم افزایی در ارائه خدمات به محرومان و نیازمندان و واگذاری امور به دست مردم است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1186744

مهمترین اخبار ایران و جهان: